Prestižna trgovina razkriva, zakaj cilja samo na ultra bogate stranke

15. februar 2023

Prestižna trgovina razkriva, zakaj cilja samo na ultra bogate stranke

15. februar 2023

Znamka Neiman Marcus cilja le na milijonarje, ki bodo pri njih na leto zapravili do 25 tisoč evrov.

Neiman Marcus se ne obremenjuje več z idejo ambicioznega razkošja. Njihovi najboljši kupci v veleblagovnici višjega cenovnega razreda vsako leto porabijo po 25 tisoč evrov, zato je blagovna znamka zdaj osredotočena na te stranke, je za Fortune v intervjuju povedal Geoffroy van Raemdonck, izvršni direktor matične družbe te trgovine.

“Odločili smo se, da nam ne gre več za tržni delež in tudi ne za prodajo v vsakem v cenovnem razredu, od razprodaje do vrhunskega nakita,” je dejal van Raemdonck. “Poslovna vrednost tega pristopa je, da bolje spoznamo svoje stranke.”

Neiman Marcus in njegovo sestrsko podjetje Bergdorf Goodman sta že dolgo nakupovalni raj za izjemno premožne, podjetje pa se sedaj osredotoča na privabljanje le takih strank: trgovci na drobno so v proračunskem letu 2022 zabeležili 90-odstotno ohranitev svojih najboljših strank.

Za razliko od drugih trgovcev na drobno z zelo zvestimi strankami – Walmart, na primer – so stranke Neimana Marcusa zelo premožne: 2 odstotka strank ustvarita približno 40 odstotkov celotne prodaje in 80 odstotkov teh strank je vrednih najmanj 1 milijon dolarjev.

Van Raemdonck je za Fortune povedal, da ga ne skrbi pretirano glede njegove odločitve doseganja tako majhnega deleža potrošnikov.

“Obstaja zelo veliko posameznikov z visoko neto vrednostjo, ljudi, vrednih več kot 5 do 10 milijonov dolarjev. In 2 odstotka naših strank je še vedno le del te populacije v ZDA,” je dejal. “Veliko več tveganja vidim v enkratni transakciji, pri kateri ne vem, ali se boš kdaj vrnil.”

Dodal je, da številne stranke Neimana Marcusa tam nakupujejo 25-krat na leto.

Tako kot mnoge druge veleblagovnice je tudi Neiman Marcus upravljal prodajno verigo Neiman Marcus Last Call, kjer so lahko kupci našli dizajnerske izdelke po znižani ceni. Toda podjetje je zaprlo trgovine, potem ko je v prvih mesecih pandemije vložilo zahtevo za stečaj. Neiman Marcus je septembra 2020 izšel iz stečaja z novo strategijo, s katero želi pritegniti le najbogatejše kupce.

“Jasno smo se odločili, da bomo počeli eno stvar in to dobro,” je dejal van Raemdonck. “Verjamemo, da luksuz sestavljajo edinstvenost in čustva.”

To je strategija, ki bi podjetju omogočila dobro pozicijo sredi gospodarske recesije: med rekordno inflacijo leta 2022 so premožni kupci še naprej trošili, čeprav so njihovi kolegi z nižjimi dohodki začeli zmanjševati.

Avtor
Piše

M. V.

Style. Več novic