Svetovno občinstvo je Beatrice Grannò in Simono Tabasco spoznalo v drugi sezoni serije Beli lotos, v kateri sta uporabljali simpatični prostitutki in najboljši prijateljici Mio in Lucio.
Posebna kemija mladih Italijank, ki sta prijateljici tudi v zasebnem življenju, je pritegnila tudi Kim Kardashian, ki ju je povabila kot osrednji zvezdi svoje znamke SKIMS pri prihajajoči valentinovi kampanji. “Po ogledu Belega lotosa sem preprosto morala imeti moji dekleti,” je ob lansiranju kampanje sporočila Kardashian.
Grannò je v sporočilu za javnost izrazila hvaležnost za sodelovanje v kampanji z besedami: “Tako sem se zabavala med snemanjem valentinove kampanje SKIMS!” Ob tem je dodala, da je bilo ponovno sodelovanje s prijateljico Simono, s katero sta “skupaj izkusili prvo svetovno modno kampanjo”, nekaj zelo posebnega.”
Tabasco je potrdila besede prijateljice in še dejala: “Biti predstavljen v globalni modni kampanji z Beatrice, ki slavi prijateljstvo, ženske, moč in biti seksi v svojem telesu, je tako nagrajujoče.”
Omejena valentinova kolekcija, ki jo predstavljata Beatrice in Simona, bo na voljo od 26. januarja na skims.com.