V zadnjih dneh so s tremi odmevnimi potezami (Kylie je predstavila svoj glasbeni debi, Kim je v svojo znamko SKIMS vpeljala provokativno novost in nastopila v priznanem podcastu Call Her Daddy) dokazale, da še vedno zelo dobro vedo, kako pritegniti pozornost javnosti. In kot že tolikokrat prej, se zdi, da čas objav ni naključen.
Kylie Jenner: vstop v glasbeni svet
Najmlajša članica družine je 14. oktobra presenetila s svojim debitantskim glasbenim nastopom. Na singlu ”Fourth Strike” skupine Terror Jr se je pojavila kot gostujoča vokalistka, podpisana pod umetniškim imenom King Kylie.
Njeno ime zagotovo ni naključno, saj je to vzdevek, s katerim je že pred leti zgradila svojo prepoznavno estetiko na družbenih omrežjih in s katero je vstopila v svet kozmetike.

Pesem je hitro postala viralna, saj je javnost želela slišati, kako se njen glas obnese v svetu profesionalne glasbe. Kylie pa je s tem nakazala tudi nov korak v smeri širjenja svoje osebne blagovne znamke iz sveta lepote v širši prostor sveta zabave.
To pa ni prvič, da je Kylie javnosti predstavila svoje vokalne sposobnosti. Že pred leti je video, v katerem poje svoji hčerki Stormi (kdo bi lahko pozabil na ikonični napev ‘Rise and Shine’), postal viralen in priljubljen po vsem svetu.
Kim Kardashian in ”Ultimate Bush”
Le dan za njenim glasbenim debijem je njena sestra Kim poskrbela za novo viralno senzacijo. Njena blagovna znamka SKIMS je predstavila linijo Faux Hair Micro String Thong, mikro tangic s sintetičnimi ‘sramnimi dlakami’, ki so del kampanje Ultimate Bush.
Kljub provokativni zasnovi so se izdelki po ceni okoli 32 evrov razprodali v manj kot 24 urah in so zdaj na voljo le tistim, ki se bodo vpisali na čakalno listo. Kampanja je bila pospremljena z retro humorjem in estetiko televizijskih nagradnih iger, kar je povzročilo burno debato na družbenih omrežjih.

Znamka SKIMS je ponovno dokazala, da zna odlično preplesti provokacijo, ironijo in popoln občutek za ustvarjanje zagrete debate in polemik o smislu določenih produktov. Kdo bi namreč nosil spodnjice z umetnimi dlakami? Kot kaže, bi jih nosili prav vsi.

Kim in Call Her Daddy
Skoraj istočasno je Kim nastopila v eni izmed najbolj poslušanih epizod podkasta Call Her Daddy, ki ga vodi slavna Alex Cooper. V intervjuju je spregovorila o tem, kako njen bivši mož Kanye West pomaga (ali pa tudi ne) pri vzgoji njunih otrok in kako si delita skrbništvo.
V iskrenem pogovoru je razkrila, da otroci večinoma živijo pri njen in da jih Kanye redko kontaktira, zavrnila pa je tudi govorice, da naj bi mu omejevala stike.

Prav tako je odločno zavrnila govorice o romanci s Travisom Barkerjem (možem njene sestre Kourtney) in spregovorila o preteklih ljubezenskih razočaranjih. Napovedala je tudi novo linijo svoje kozmetike.
Intervju je privabil neverjetno veliko pozornost javnosti in bil povzet v skoraj vseh velikih svetovnih medijih, ki so ga pohvalili kot enega izmed bolj iskrenih in odkritih intervjujev, kjer resničnostna zvezdnica razgalja še eno plast svojega življenja.
Umetnost pravega trenutka
Čeprav se zdi, da so ti dogodki naključni, je to verjetno daleč od resnice. Njihovo tempiranje objav namreč spominja na njihov preverjen marketinški vzorec objavljanja ključnih novic v času, ko popkultura doseže vrhunec.
Včasih objavijo velike novice (kot so predstavitev izdelka, razkritje razmerja ali dramatičen napovednik za serijo The Kardashians na Hulu) tik pred ali med velikim dogodkom, na katerem se zbirajo znane osebnosti (kot so Met Gala, podelitev oskarjev ali Super Bowl), čeprav same niso neposredno vključene.

Ideja je, da izkoristijo val spletne pozornosti, ko vsi na družbenih omrežjih že govorijo o slavnih osebah, saj s tem njihova napoved doseže največjo vidnost.
Vendar to ne velja vedno. Včasih je to naključje ali pa je usklajeno z njihovim lastnim urnikom (kot so promocije nove sezone). Vendar PR-analitiki že leta opozarjajo na ta vzorec, ki se je tokrat (v času modne revije Victoria’s Secret) ponovno izkazal za preverjeno prakso.
Je to velik povratek klana Kardashian? Skoraj zagotovo.
