fbpx

Sijajna poteza revije Vogue z močnim sporočilom!

Moda

Vogue je ena izmed tistih modnih revij, ki je znana po tem, da v svoje vsebine redno vključujejo družbeno pomembne teme.

Tako je januarska številka italijanskega Voguea z naslovnice popolnoma umaknila fotografijo z namenom promocije sporočila, ki so ga želeli posredovati javnosti.

Glavna urednica revije Emanuele Farnetti je pojasnila, da želi uredništvo opozoriti na trajnostno problematiko in njeno pomembnost v sodobni družbi.

S to potezo so želeli opozoriti na varčevanje modne industrije, pri čemer so se sklicevali na številne negativne dejavnike, potrebne za ustvarjanje septembrske številke, ki je bila lani največja v letu.

»Ustvarjanje septembrske številke je vključevalo 150 ljudi, dvajset letov, 10 voženj z vlakom, štirideset strojev, šestdeset mednarodnih odprav, vsaj deset ur neprekinjene osvetlitve, ki jih pogosto poganjajo bencinski generatorji. Omeniti velja tudi odpadke hrane iz gostinstva, plastiko za zavijanje oblačil in še mnogo tega,«

je izjavila glavna in odgovorna urednica.

Namesto fotografij bo naslovnico revije, ki je v prodaji od 7. januarja krasilo sedem različnih ilustriranih platnic, ki so jih ustvarili umetniki brez potovanj, pošiljanja oblačil ali kakršnega koli drugega onesnaževanja okolja.

Še nikoli v zgodovini Voguea se ni zgodilo, da bi naslovnico krasile ilustracije in kljub temu, da je sprememba začasna, je bil denar, prihranjen iz »trajnostne« številke namenjen beneškem kulturnem centru Fondazione Querini Stampalia, ki je bil pred kratkim poškodovan zaradi poplav.

Ilustracije ustvarjene za Vogue Italia


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam