Chiara Ferragni, ena prvih in najuspešnejših vplivnic na svetu, ki ima pod svojim okriljem več podjetij, je v sodelovanju s slaščičarskim podjetjem Balocco oglaševala božično različico priljubljenega kolača Balocco pandoro, ki so ga za lanske praznike poimenovali po blagovni znamki Ferragni.
Kolače so prodajali po devet evrov, medtem ko je običajna različica decembra lani stala nekaj manj kot štiri evre. Dodatni evri naj bi šli v dobrodelne namene, saj naj bi kupci z nakupom torte neposredno prispevali k raziskavam kostnega raka v torinski bolnišnici. Sredstva naj bi prispevala tudi Chiara, a se je po preiskavi izkazalo, da temu ni bilo tako.
Balocco je namreč bolnišnici že pred lansiranjem kolača Ferragni pandoro nakazal enkratni znesek v višini 50.000 evrov, tako da prodaja izdelka ni vplivala na dobrodelne donacije, poroča Reuters. Protimonopolni organ AGCM je ob tem dodal, da tudi podjetja Chiare Ferragni nikoli niso nakazala sredstev torinski bolnišnici, čeprav so za pobudo in promocijske dejavnosti prejela več kot milijon evrov.
Podjetjem, ki jih vodi Chiara, je protimonopolni organ AGCM tako izdal kazen v višini 1,075 milijona evrov.
Vplivnica se je na Instagramu sicer opravičila za zavajanje in napačno interpretacijo njenega oglaševanja, vendar se bo na kazen pritožila, saj jo je označila za “nesorazmerno in nepravično”.
Dodala je, da je bilo partnerstvo z Baloccom zgolj poslovno, sodelovanje naj bi sklenila v dobri veri, dobrodelnost pa naj bi bila ključna točka sporazuma med njenimi podjetji in Baloccom. Tudi pri Baloccu so že izrazili svoje nestrinjanje z globo.