Instagram je pred kratkim uvedel nove spremembe na platformi, kjer se uporabnikom zdaj prikazujejo naključno izbrane vsebine profilov, ki jim sploh ne sledijo.
Pri Meti, ki je lastnik Instagrama, pravijo, da hočejo z novim načinom prikazovanja uporabnikom približati nove vsebine, a večina to odločno zavrača.
Med njimi sta tudi slavni sestri Kim Kardashian in Kylie Jenner, ki imata na Instagramu skupno kar 687 milijonov uporabnikov.
So ljudje prisiljeni v nov trend?
Po tem, ko sta včeraj obe na svojih storyjih delili poziv Instagramu, naj preneha posnemati TikTok in naj bo spet dobri stari Instagram, kot smo ga nekoč poznali, so se pri Meti končno odzvali na to spremembo.
Adam Mosseri je priznal, da so res uvedli preveč sprememb naenkrat, ter obljubil, da bodo fotografije na Instagramu “ostale kot del dediščine”, a da bodo čez čas prevladale video vsebine. “Instagram bo moral slediti temu trendu,” je dodal.
Instagram je namreč predstavil novo orodje, imenovano Reels, ki močno spominja na TikTok, nekateri pa pravijo, da ga celo kopira in da bo to pomenilo propad Instagrama. Tudi pod Mosserijevo objavo o novitetah Instagrama se je pojavilo veliko komentarjev, ki protestirajo proti Reelsom in da ne gre za to, da se trend pomika proti videom, ampak da so uporabniki prisiljeni v to.
Se Instagramu zaradi Kylie lahko zgodi isto kot Snapchatu?
A glede na to, da je med uporabniki, ki jim novosti niso všeč, tudi Kylie Jenner, ki je s 361 milijoni druga najbolj “zasledovana” zvezdnica na Instagramu (pred njo je le Cristiano Ronaldo s 470 milijoni), bi jo pri Meti morda morali vendarle poslušati.
Ko je pred štirimi leti namreč tvitnila, da ne uporablja več Snapchata, so delnice te aplikacije strmo padle in to družbeno omrežje je izgubilo 1,3 milijarde borzne vrednosti.