fbpx

Slovenska zgodba, ki je postala Instagram trend!

Izbor urednice, Lifestyle, Novice, Prva stran

Zgodba o Klun koledarju

Pred kratkim sem na Instagramu zasledila čudovite objave, ki so jih krasili zelo posebni koledarji. Koledarji, ki so se, po besedah idejne vodje Ane Klun rodili iz želje. Želje po iskanju lepega, želje po obdarovanju spletnih sledilcev, želja po čiščenju podobe in želje po slikanju s čopičem ter črnilom. Januarja 2016 je Ana sprejela odločitev, da bo vsakega prvega v mesecu narisala nov list koledarja in bila nagrajena z izjemnim odzivom!

klun-4

»Koledar je našel pot do številnih sten in sobic, poslali ste mi veliko fotografij, na katerih ste koledar umestili v sredino zelo pazljivo stiliranih postavitev, pravih malih scenografskih mojstrovin. Vsakič znova sem bila počaščena, vzhičena in ponosna, ko sem se zavedla, da je splet res brez mej in sem na Instagramu ali Facebooku zagledala svoj koledar. Z marsikom, ki si je le natisnil koledar, sem spletla topel prijateljski odnos, ki je kmalu digitalno platformo zamenjal s klepeti ob kavi in prijaznim druženjem.

klun-5

klun-3

foto-ig-6

Navdih za posamezen motiv koledarja sem našla v letnih časih, svojih prvih asociacijah na posamezen mesec, posebnih dogodkih. Lovila sem trende, ki ste jih vzeli za svoje. Mesec sem ovekovečila s fotografinjo Romino Ivančič. Jaz sem skrbela za postavitev in styling, ona pa za osvetlitev in ostrino.

Bolj kot se je približeval konec leta in več kot je bilo izdelkov za pripravo adventnih praznovanj na trgovinskih policah, pogosteje ste me spomnili, naj naredim koledar za prihajajoče leto. Morda sem malce omahovala, potem pa odprla posodico s tušem, vzela v roke čopič in te dni naredila piko na zadnji list Klun koledarja 2017

foto-ig-11

foto-ig-10

foto-ig-2

Mi smo novembrski koledar že natisnili, pa vi?

Vir: Instagram, Romina Ivančič


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam