Ste v zadnjem času na Instagramu ali TikToku opazile majhne, rahlo strašljive plišaste figurice, ki visijo s torbic modnih zvezdnic? To niso otroške igrače, ki so pomotoma pristale v videzih odraslih. To je Labubu, najnovejši modni dodatek, ki je preplavil ulice, Instagram in vse večje modne dogodke.

Kaj sploh je Labubu?
Labubu je lik, ki ga je pred več kot desetimi leti ustvaril hongkonški umetnik Kasing Lung. Figurica je del vesolja Pop Mart, kitajskega podjetja, ki se ukvarja z dizajnerskimi igračami za odrasle.
Gre za kolekcionarske umetniške igračke, ki so danes postale pravi modni statusni simbol. Direktor Pop Marta je samo v enem dnevu zaradi Labubu norije zaslužil vrtoglavih 1,42 milijarde evrov.
Od igračke do modne izjave
Labubu je videti kot križanec med plišastim zajčkom in stripovsko pošastjo, a to očitno ni nikogar odvrnilo. Lahko bi rekli, da ravno nasportno.
Dua Lipa, Hilary Duff in mnogi drugi ga ponosno nosijo zataknjenega ob svojih luksuznih torbicah, kot nekakšen modni talisman.


Na spletu jih najdemo oblečene v mini Chanel videze, športna oblačila ali celo v cosplay stilu. In ja, obstajajo celo Labubu različice z dizajnerskimi duplikati!

Modna muha ali trend z globljim pomenom?
Morda gre zgolj za še eno internetno muho, a Labubu je očitno postal kulturni kod za tiste, ki želijo pokazati, da vedo, kaj je trenutno v trendu. Figurice se množično zbirajo, redkejše različice pa na spletnih platformah dosegajo cene po več sto evrov.
Čeprav se marsikateri zdi, da mešanje otroških igrač z luksuzno modo nima nobenega smisla, se v ozadju skriva logika trendov današnjega časa: nostalgija, individualnost in internetna estetika. Labubu je simpatičen, čuden in nepričakovan in točno to, kar si današnja moda želi biti. Bi ga ve nosile?

