So nekakšna mešanica med supergami in mokasini, njihova oblika spominja na mokasin, material in vse ostale značilnosti pa spominjajo na supergo.
Čeprav se modni svet soglasno strinja, da je njihov dizajn daleč od estetsko privlačnega, se vse njihove kolekcije dobro prodajajo. Modne navdušenke si želijo še več takih dizajnov in oblikovalci so jim prisluhnili.

Na ta trend so namreč hitro skočile tudi druge modne znamke in zdaj lahko na policah najdemo že lepo število ti. hibridov med supergo in mokasinom, ki so potrošnike prepričali s svojo udobnostjo in edinstvenostjo.
Dejstvo je, da so ti čevlji prav zagotovo unikatni in s pravim stiliranjem lahko dosežejo osupljiv učinek. V kreiranje outfita pa je prav zagotovo potrebno vložiti več truda, saj teh čevljev ne moremo kombinirati s čisto vsem.
Kako jih kombinirati?
Odlično delujejo v kombinaciji z daljšimi elegantnimi hlačami ali kavbojkami, ki nekoliko zakrijejo vrh čevlja in s tem ustvarijo vtis, da imate obute navadne superge.
Bolj pogumne izmed vas lahko ta čevelj stilirate z malce krajšimi elegantnimi hlačami in v kombinaciji z belimi nogavicami poskrbite, da ta čevelj zasije v vsem svojem ‘sijaju’.
Ta hibrid sodi v ti. trend ‘grdih čevljev’, ki je znan po čevljih, ki padejo v oči iz vseh napačnih razlogov in privlačijo zbegane poglede mimoidočih. Če za ta trend še niste slišali, ne skrbite – tu smo, da vam ga pojasnimo.
Moda grdih čevljev
Na tem mestu se moramo vprašati – so ti novi hibridi posledica tega, da modne znamke izgubljajo kreativnost in da namesto popolnoma novih modelov proizvajajo take, ki so mešanica že poznanih in preverjenih vrst čevljev? Se je moda začela nagibati v smer estetsko neprivlačnih dizajnov? Ali pa so morda odkrili formulo za uspeh?



Moda ‘grdih čevljev’ je svoj vzpon doživela prav med obdobjem koronavirusa, ko je bilo ljudem vseeno, kaj so obuli. Takrat je prevladovalo udobje, ki je dobilo prednost pred stilom in estetiko.
Kasneje pa so prav ti čevlji postali go-to kos za vse ljudi, ki so želeli poudariti edinstvenost svojega stila in izstopati iz množice. Hkrati so želeli tudi pokazati, da jim je vseeno za estetiko in da ne želijo slediti modnim trendom. Prav s tem pa so ustvarili povsem nov trend – trend ‘grdih čevljev’.
Pametni marketing
Če k temu dodamo tudi nekaj pametnih marketinških potez modnih znamk (zvezdniška promocija čevljev, sodelovanja z drugimi znamkami, oglasi v priljubljenih medijih …), rezultat ni mogel biti nič drugega kot dominacija estetsko manj privlačnih čevljev.

Znamke, ki pridno sledijo družbenim premikom in so opazile ta trend, so to izkoristile v svoj prid in beležijo velik porast dobička. Tu lahko izpostavimo primer čevljev znamke Birkenstock, ki so svoje roza Arizona sandale strateško vključile v film Barbie, kjer jih nosi nihče drug kot Margot Robbie.
Sledil je velik uspeh. Znamka je namreč zabeležila porast vreden 34,1 milijonov evrov, v primerjavi s preteklim obdobjem po podatkih portala Launchmetrics.
V nadaljevanju vam bomo predstavili 11 modelov ‘grdih čevljev’, za katere morate sami presoditi, če sodijo v ta nabor.











