fbpx

Sodobna obsesija ikone iz preteklosti

Lepota, Novice, PR novica, Prva stran

Se spomnite Calvin Klein-ove uspešnice OBSESSION?

Se spomnite Calvin Klein-ove uspešnice OBSESSION? Ali njegove izjemne kampanje s Kate Moss v glavni vlogi?

Septembra na naše prodajne police prihaja ponovno odkritje ikonske dišave na modern, povsem nov način, Clavin Kleinov OBSESSION za ženske in moške.

“Lahko bi rekli, da nas je OBSESSION obsedel. Če obstaja ena stvar, ki vizualno ponazarja Calvin Kleina, je to Mario Sorrenti-jeva kampanja za OBSESSION s Kate Moss. Živela je v naših glavah tako dolgo, da je postala pravi simbol senzualnosti. Ko smo postali del skupine Calvin Klein, si tega preprosto nisem mogel izbiti iz glave. Zamislili smo si vonj, ki bi odseval to idejo, ta spomin in to zahtevo danes. Na moškem ali na ženski bi predstavljal spomin nekoga drugega na koži.”

Raf Simons, kreativni direktor pri Calvin Kleinu.

Ikonska dišava bo pri nas na voljo kot parfumska voda in mleko za telo (Obsessed Woman) ter kot toaletna voda, deodorant v stiku in vodica po britju (Obsessed Men).

 

Foto: CK


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam