fbpx

Šokantno: 3 vplivneži so pristali na oglaševanje pijače za hujšanje, ki vsebuje smrtonosni cianid

Lepota

Tri britanske vplivneže so bili skrivaj posneli, ko so se dogovorile za promocijo neobstoječe pijače za hujšanje, ki naj bi vsebovala smrtonosni kemični cianid.

V raziskavi BBC-ja in anonimnega irskega voditelja Blindboya so vplivneže – vse tri resničnostne TV zvezde – ujeli, da so reklamirali izdelke, ne da bi ga preskusili ali preverili sestavine.

Lauren Goodger, Mike Hassini in Zara Holland, ki imajo skupaj več kot 1,3 milijone sledilcev, so zaprosili, da podprejo prenovljeni izdelek Cyanora.

Opisali so ga kot »novo kakovostno pijačo za hujšanje, ki vsebuje vse, kar potrebujete za izgubo groznih, grdih odvečnih kilogramov.

Navedeno je bilo tudi, da pijača vsebuje vodikov cianid, smrtonosno kemikalijo, ki so jo nacisti uporabljali v plinskih komorah med drugo svetovno vojno.

Namišljeni oglas za pijačo Cyanora

»Želeli smo videti, ali so dejansko preverili sestavine, ki bi lahko umorili katerega od svojih prijateljev,«

je Blindboy dejal v epizodi dokumentarca Blindboy Understroys the world.

Povedali so jim tudi, da je Cyanora še vedno v proizvodnji, zato bi morali začeti z objavami, preden bi jo poskusili.

Sestanek z vsemi tremi vplivneži so skrivaj snemali.

»Vsi moji sledilci verjamejo v tisto, kar objavim, od toplic to tega, kar nosim,«

je dejala Hollandova, ki je rekla, da nima težav s tem, da pijačo poskusi, čeprav je njen agent kasneje dejal, da tega ne bo storila.

Hassini je predlagal, da je Instagram Story celo boljši od same objave, saj je to manj jasno, da gre za plačano partnerstvo in dejal, da je njemu v redu, da jo promovira, še preden jo poskusi.

Lauren je povedala isto in tudi priznala, da nikoli ni poskusila Skinny Coffee, čeprav je na Instagramu zatrdila, da ga obožuje.

Vplivneži so šele kasneje izvedeli resnico.

Lauren Goodger je kasneje priznala:

»Prosili so me, ali bi oglaševala pijačo, ne da bi jo prej preskusila. V trenutku »slabosti« sem privolila in tudi priznala, da nisem poskusila kave za hujšanje, v želji, da bi posel dobila. Seveda ne bi nikoli oglaševala izdelkov, ki vsebujejo strup in bili ustrezno pregledani. Prav tako v reklami za kavo nisem dejala, da sem izgubila veliko kilogramov. Ne vem, kje je prišla ta informacija. Nikoli ne bi na Instagramu objavila ničesar, kar se mi ne zdi prav.«

Foto: BBC, Instagram


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam