Številni menijo, da gre za predrzno potezo, saj so Italijani znani kot eni največjih kavoljubcev na svetu, a izvršni direktor kavarn Starbucks Howard Schultz pravi, da ima olivno olje “nepričakovan, žameten, zelo prefinjen okus, ki izboljša kavo, po njej pa v ustih ostane prijeten občutek”, poroča CNN.
Ob tem je dodal, da ve, da se bodo ljudje čudili tej potezi, a da sam “v več kot 40 letih” še ni bil “tako navdušen nad kakšno novostjo, kot sem zdaj”.
Starbucks ima po celotni Italiji okrog 20 kavarn, v katerih lahko po novem naročite hladni espresso z olivnim oljem in ovsenim mlekom ter kavo z dodatkom ekstra deviškega olivnega olja s peno iz sladke vaniljeve kreme.
Poleti pa nameravajo kavne napitke z dodatkom olivnega olja razširiti še v Kalifornijo, Veliko Britanijo, na Bližnji vzhod in Japonsko.
Olivno olje je sicer nepogrešljivi del sredozemske prehrane, najbolj pa je razširjeno v Grčiji, Španiji in Italiji. Ima številne pozitivne učinke na zdravje, med drugim pomaga v boju proti raku, proti debelosti, varuje zdravje srca in ožilja, pomaga uravnovesiti hormone, lahko pa pomaga tudi preprečiti ali zdraviti diabetes, … Kombinacija kave in olivnega olja pa se je pojavila že lani, ko so uporabniki TikToka poročali, da naj bi delovalo protivnetno.
Slavna veriga kavarn je imela sprva kar nekaj težav, ko je leta 2018 vstopila na italijanski trg. Naši sosedi so namreč znani po veliki ljubezni do kave, njena priprava pa je povezana z dolgoletnim družinskim poslom.
Nekateri Italijani so takrat zato pozvali k bojkotu podjetja, a direktor Schultz se je takoj branil z besedami, da “nismo prišli v Italijo zato, da bi Italijane učili, kako se pripravi kava.”