V današnjem svetu je videz ena izmed najbolj cenjenih vrednot, a temu ne bi smelo biti tako. Videz ne bi smel določati naše vrednosti in ravno zato so se pri znamki Answear.LAB odločili za lansiranje kolekcije v omejeni izdaji s sporočilom, da je telo vsake ženske lepo in si zasluži spoštovanje.
Pozitivno sporočilo poudarja edinstvenost posameznika ne glede na starost in življenjske odločitve. Pri oblačilih iz kolekcije `No shame` imata glavno vlogo usnje in čipka, ki sta vpeta v dolge plašče, elegantnih telovnike, obleke, srajce, krila in čevlje. Raznolikost tekstur poudarja črna barva, ki je glavna barva v kolekciji, barvno paleto pa dopolnjujejo še sivi in krem odtenki ter fuksija in bela barva.
Kampanjo zaznamujejo čustvene pretežno črno-bele fotografije, v glavni vlogi pa so se predstavile izjemne ženske kot sta uspešna fotografinja Lidia Popiel ter poljska manekenka Magdalena Zalejska. Zalejska je bila ena prvih v industriji, ki je opustila poskuse ujemanja s konfekcijsko številko 0 in pokazala, da lahko ženske večjih velikosti osvojijo modni svet.
“Svojega telesa se pogosto sramujemo, namesto da bi mu izkazali spoštovanje in ljubezen. Pri ustvarjanju omejene kolekcije ‘No Shame’ smo mislili na vse ženske, ki se spopadajo s pomanjkanjem samosprejemanja, pa tudi s sramotenjem okolice,”
je pojasnila Agnieszka Pruchnik, direktorica blagovne znamke Answear.LAB.
Znamke Answear.LAB želi s kolekcijo prepričati ženske, da sprejmejo svoj videz, krepijo samozavest in ne obsojajo drugih. V okviru kampanje so pripravili še serijo majic v sodelovanju z argentinsko ilustratorko Carolino Altavillo. Majice krasijo pozitivni slogani, ki spodbujajo samo sprejemanje: Objemite vsako oblino, Ljubezen je slepa za telesni standard, Ljubezen, ne sram, Ljubim se takšna, kot sem in Različnost je najlepša stvar na svetu.