Eden takšnih je trenčkot ali dežni plašč srbske oblikovalke Marije Milovanović, ki ustvarja pod blagovno znamko Milova.
Marija je oblikovala številne različice ikoničnega trenčkota, za katere se niti ne moremo odločiti, katera nam je bolj všeč.
Trenčkoti Milova so na voljo v različnih barvnih odtenkih, od oranžne, limetino zelene do opečnato rdeče ter gorčično rumene.
Ti so odlična barvita alternativa klasičnim bež odtenkom, ki navadno prevladujejo v modni industriji. Plašči so na voljo po naročilu.
Marija je znamko ustanovila pred dvema letoma in ima svoj showroom v središču Beograda.
Mlada oblikovalka, ki je sicer študirala angleščino, je občasno tudi model na številnih modnih revijah, nastopa pa tudi v različnih oglaševalskih kampanjah v Rusiji, Veliki Britaniji ter v reklamah.
Oblikovalka z vizijo
Marija je svojo ljubezen do mode odkrila že v srednji šoli.
“Vedno sem nekaj risala, tako da mi je šivala šivilja, a moje prvo večje oblikovalsko delo je bila maturantska obleka. Ustvarila sem obleko, ki je bila sešita iz 80 metrov blaga,”
je dejala v enem od intervjujev za srbsko lokalno spletno stran.
Stavi na kakovost, unikatnost ter popolnost, pri svojem delu pa se najbolj osredotoča na plašče in trenčkote.
“Naša znamka vztraja pri kakovosti, klasiki, nosljivosti modela. Pomembno se mi zdi, da delamo s kakovostnimi materiali in da gre za klasične kose, ki se bodo prenašali iz roda v rod,”
pravi Marija in dodaja, da je najbolj pomembno, da se v tem, kar oblečeš, dobro počutiš in da slednjem trendom ni pravo.