Na tem mestu vas namreč ne spremljajo le potencialni delodajalci, temveč tudi bodoči sodelavci, naročniki ali mediji. Zato ni vseeno, kako urejen je vaš profil. Nejasne informacije, neosebni opisi in zastarele fotografije lahko hitro ustvarijo napačen vtis, ali pa vas celo naredijo povsem nevidne.
A kljub temu, da ima ta platforma več kot milijardo uporabnikov, marsikdo izpusti ključne nastavitve ali podcenjuje detajle, ki močno vplivajo na prepoznavnost in kredibilnost.
Dobra novica je, da za boljši prvi vtis ne potrebujete popolne prenove vašega profila, le nekaj ključnih popravkov in doslednosti.

1. Slaba kvaliteta ali pomanjkanje profilne fotografije
Ni nujno, da obiščete v fotografski studio, a LinkedIn zagotovo ni Instagram ali potovalni blog. Profil brez fotografije deluje nedokončano, tisti z zamegljeno ali staro sliko pa ne vzbujajo zaupanja.
Ljudje si želijo videti, s kom imajo opravka in profesionalna, čista, prijazna fotografija z nevtralnim ozadjem naredi več, kot bi si mislili. Statistika pravi, da profil z dobro fotografijo prejme do 9x več povezav in 21x več ogledov.
2. Pomanjkljiv ali generičen naslov pod imenom
Tisti mali stavek pod vašim imenom je pogosto prvi (in včasih edini) tekst, ki ga nekdo prebere. Če piše le ”študent” ali ”freelancer”, ste že zamudili priložnost. Naslov naj združuje vašo stroko, specializacijo in karakter.
Tu sta dva primera: “Raziskovalka z izkušnjami v zdravstvu in laboratoriju” ali “Programer, ki povezuje podatke in ljudi”. To je mini slogan vaše kariere, zato uporabite ključne besede, ki jih iščejo kadrovniki, ampak tako, da zvenite kot vi, ne kot robot.

3. Prazno, nerodno ali preveč uradno “About” polje
Opis v rubriki “O meni” je vaš prostor, da poveste več kot v življenjepisu. Zakaj delate to, kar delate? Kaj vas loči od drugih? Kateri trenutek vas je definiral? Ne kopirajte kar opisa delovnih mest, bolje je, da uporabite osebni ton, razložite svojo pot in pustite bralcu vtis, da za tem profilom stoji človek z jasnim glasom in vizijo.
Prva dva stavka naj pritegneta pozornost, nato pa struktura, ki jasno vodi od izkušenj do ciljev. Predvsem pa upoštevajte eno pravilo – ne bojte se pokazati svoje človeškosti.
4. Neizkoriščen razdelek “Featured” (Izpostavljeno)
LinkedIn ponuja odličen prostor za konkretne primere vašega dela, a ga večina uporabnikov ignorira. Rubrika “Featured” omogoča, da prilepite objave, članke, PDF-e, videe, intervjuje … karkoli, kar govori o vaših izkušnjah.
Če ste napisali kolumno, izdelali aplikacijo ali bili gost v podcastu – to je prostor, kjer to zaživi. To je vaša osebna razstava, zato je škoda, da jo pustite prazno. Ne le da pokaže vašo vrednost, temveč doda teksturo vašemu profilu in naredi vtis bolj vizualen in prepričljiv.

5. Profil, ki ostaja isti že leta
LinkedIn ni statična vizitka, ampak živ profil. Če se dve leti niste dotaknili svojega opisa, ključnih besed ali izkušenj, profil deluje zapuščeno, četudi ste v tem času napredovali, menjali službo ali osvojili nove veščine.
Algoritem nagrajuje aktivnost, zato že preprosta posodobitev prinese več vidnosti. Redno preverjajte, ali vaši podatki še odražajo resničnost. Sodobna kariera je gibljiva in tak naj bo tudi vaš profil.
6. Zmedena razporeditev veščin in pomanjkanje priporočil
Preveč veščin brez jasnega fokusa deluje kot dolg seznam želja, ne kot vaše dejansko strokovno znanje. LinkedIn vam omogoča, da izberete tri top veščine – izberite jih premišljeno. Poleg tega priporočila drugih še vedno štejejo.
Če ste z nekom dobro sodelovali, ga prijazno prosite za priporočilo. Kratko mnenje v vašem profilu je močnejše kot katerikoli opis v alinejah. In ko vam nekdo napiše priporočilo, to pove nekaj tudi o vašem odnosu. Pomeni, da ste profesionalni, simpatični, in da pustite dober vtis.

7. Nepregleden ali neoseben URL
Privzeti LinkedIn URL z naključnimi številkami ni konec sveta, a če ga popravite, pokažete, da imate svoj digitalni nastop pod nadzorom.
Nastavite osebni URL, ki vsebuje vaše ime in priimek (npr. linkedin.com/in/janeznovak). To izgleda elegantno na podpisu e‑pošte, vizitki ali portfoliu. To je res majhen detajl, a prav ti pogosto najbolj štejejo.
8. Profil, ki ne živi
Mnogi LinkedIn razumejo kot arhiv, ne kot platformo za interakcijo. Če nikoli nič ne komentirate, ne objavljate, ne delite, to pomeni, da niste vidni. Ni treba, da pišete eseje. Že to, da občasno delite zanimiv članek, izrazite mnenje ali čestitate znancu za novo službo, gradi vašo prisotnost.
LinkedIn ni živahen in poln mnenj kot Twitter ali TikTok, zato prisotnost bolj izstopa in pogosto ne ostane neopažena. Sodelujte, saj ljudje opazijo, kdo je aktiven in kdo je le prisoten.

