Russian lips, oziroma ‘ruske ustnice’, so ustnice v obliki srca, pri čemer je večina volumna osredotočena na sredino ustnic, z definiranim Kupidovim lokom. Trend še posebej spominja na značilne ruske lutke in babuške, od koder tudi ime.
Za dosego tega videza je potrebno več kot le običajno polnjenje ustnic. Lepotni kirurg mora za takšen volumen vbrizgati več polnila, na drugih mestih in pod drugačnim kotom.
Ker gre za ekstremen trend, smo se o podrobnostih pozanimali pri znanem slovenskem lepotnem kirurgu Igorju Višnjarju, ki pa ni zagovornik te metode. “To je trend, ki ga opažamo v zadnjih dveh letih in ima pravzaprav zelo malo opraviti z naravno obliko ustnic, ki bi bila skladna z obrazom. Oziroma je ta skladnost lahko zelo hitro porušena, saj takšna oblika in pa tudi velikost ustnic ne pristojijo vsakemu obrazu.
Tehnika zahteva kar 2- do 3-krat več polnila
Višnjar pojasnjuje, da gre za tehniko vbrizgavanja polnila z roba ustnice, za doseganje intenzivne rdečine ustnice, pri čemer se navadno uporabi od dva do tri mililitre polnila. Kar je veliko. Sam pri svojih strankah namreč uporabi največ en mililiter.
“Verjamem, da lahko z mililitrom dosežem lepo obliko ustnic in hkrati privlačen izgled celotnega obraza, brez da bi ustnice prekomerno izstopale. Ko oblikujem ustnice, želim namreč poudariti tiste dele ustnic, ki so lepi, to je Kupidov lok in polnost spodnje ustnice, in pa hkrati zakriti dele ustnice, ki so morda manj privlačni.”
Ob tem pojasnjuje, da so proporci izjemno pomembni: spodnja ustnica mora biti nekoliko polnejša od zgornje, vse pa mora biti v razmerju zlatega reza. “Kar človeško oko dojame kot lepo in privlačno,” razlaga.
Takšna polnost pristaja redkim obrazom
Pravi, da so redki obrazi, ki jim takšna oblika ali polnost ustnic pristoji, “brez da ustnice delujejo prenapihnjeno in neproporcionalno z obrazom,” ter dodaja, da si to lahko na način, da je videti privlačno, privošči izjemno malo posameznic.
“Tehnika russian lips je trend, za trende pa je značilno, da pridejo in grejo. Ti imajo pogosto več povezave s trenutnimi modnimi smernicami kot pa z nečim, kar je res lepo in kar obrazu dejansko pristoji.”
Višnjar razlaga, da glede volumna in oblike vedno prisluhne strankam, s katerimi navadno dosežejo skupen dogovor, ima pa tudi stranke, ki so “bolj drzne v razmišljanju”, a tudi njim zna priti naproti. “Vendar pa ne preko meja dobrega okusa,” dodaja.