Bi jih nosili? Verjetno ne, so pa zato škornji, ki so videti kot bi bili povečani iz anime risanke Astro Boy, vseeno prejeli precejšnjo pozornost na vseh pomembnih družbenih omrežjih in postali pravi hit.
Ne dvomimo, da se bodo škornji, ki so jih ustvarili pri MSCHF, prodajali kot za med. Zanje bo treba odšteti 325 evrov in bodo naprodaj od 16. februarja dalje.
Tako grdo, da postane lepo?
Podiranje mej pri oblikovanju in igra v kreiranju najbolj bizarnih modnih kosov ni nekaj, kar bi bilo novega v modni industriji. Vsekakor pa še nismo bili priča tako velikanskim škornjem, ki so videti kot bi bili narisani.
“Oversized” škornji so narejeni iz gume in pene, imajo narebren podplat, inspiracija zanje pa naj ni bil lik Astro Boy iz istoimenske japonske anime risanke. Glavna zvezda kampanje je igralka, model in influencerka Sarah Snyder.
Bi dišali po WD40?
Še eden izmed njihovih inovativnih drznih izdelkov, s katerim so šokirali družabna omrežja, je ekstravagantna dišava Smells lilke WD-40, ki naj bi imela vonj po znamenitem tehničnem spreju za delavnice, tovarne in domove.
Dišava je ujeta v embalažo, ki z barvnimi kombinacijami spominja na originalni spraj WD-40. O sestavinah kolonjske vode so bili skrivnostni, saj so v objavi za javnost zapisali zgolj, da je sestavljena iz alkohola, dišave in vode. Na spletu pa so se pojavile že ocene kolonjske vode, ki potrjujejo, da dišava resnično posnema originalen vonj. Ideja nekoliko spominja na Moschinovo dišavo iz leta 2015 v obliki čistila za steklo.
MSCHF je sicer umetniški projekt, ki ga je leta 2016 v New Yorku ustanovil Gabriel Whaley, in se ukvarja z umetnostjo, modo, tehnologijo in kapitalizmom. Ustvarjajo digitalne in fizične izdelke, ki so izkrivljen posmeh vsakdanjim konceptom. V intervjuju za Insider so dejali, da njihovi projekti niso namenjeni izboljšanju sveta, ampak so opomnik, kako zelo je vse narobe.