TikTok je odličen kraj, če iščemo nasvete za self-care, zabavne in bizarne trende, recepte, ideje za potovanje, pa tudi knjižne predloge. #BookTok kot imenujejo TikTokovo skupnost, ki je v zadnjih letih pomembno vplivala na prodajo nekaterih že starejših uspešnic – vrnila se je na primer Skrivna zgodovina pisateljice Donne Tartt iz leta 1992. Posledično pa je #BookTok omogočil tudi filmske adaptacije knjig – nestrpno že pričakujemo adaptacijo knjige It Ends With Us pisateljice Colleen Hoover, v kateri bo v glavni vlogi zaigrala Blake Lively.
Skupnost bralcev na TikToku, ki redno podajajo mnenje o knjigah, ki jih trenutno berejo, je neverjetno velika in močna, pa tudi zelo kreativna.
@sunyamara A little treat, from me to you 🥰 #booktok #yabooks #authorsoftiktok #writersoftiktok #diversebooks #yafantasyrecs #bookish #romantasy #enemiestolovers #yafantasy #cake #thedarkening ♬ Merry-Go-Round – from 'Howl's Moving Castle' – Joe Hisaishi
TikTok je že lani julija zagnal svoj prvi knjižni klub, septembra pa se je uradno povezal z založbo Penguin Random House. Te dni pa je priljubljena platforma naznanila prihod TikTokovih knjižnih nagrad, ki bodo proslavile najbolj priljubljene pisatelje, knjige in ustvarjalce v devetih različnih kategorijah. Med slednjimi so na primer “Ustvarjalec leta”, “Najboljši knjižni preporod” in “Najboljša knjiga, za katero si želim, da bi jo lahko še enkrat prvič prebral”, “Najboljša knjiga za konec bralne krize” in druge.
Nominirance bodo izbrali ustvarjalci sami, in sicer z uporabo ključnika #TikTokBookAwards, izmed širšega izbora pa bodo izbrani pisatelji, ustvarjalci in zaposleni pri izbranih založbah, izbrali ožji izbor. Nato pa bodo uporabniki lahko glasovali za svoje zmagovalce. Ti bodo razglašeni avgusta.
@emmalouisebooks i was *so* excited to see #rachellynnsolomon ‘s book hit this table #popularbooks #booktok #bookrecommendations #popularbooktokbooks ♬ Sunshine – WIRA
James Stafford, generalni manager za Veliko Britanijo in nordijske države, pravi, da vsak dan milijarde ljudi na TikTOku deli svoje predloge, odkriva nove knjige in se povezuje z drugimi ljubitelji literature. “Videli smo, da skupnost #BookTok vpliva na prodajo knjig in celo pripelje nove stranke v lokalne knjigarne, zato smo menili, da je skrajni čas, da tudi oni dobijo glas!” je še povedal.