To bo priljubljena znamka izdelkov za dom storila za naš planet

21. november 2024
Powered by:

To bo priljubljena znamka izdelkov za dom storila za naš planet

21. november 2024
Foto: JYSK
To bo priljubljena znamka izdelkov za dom storila za naš planet

To bo priljubljena znamka izdelkov za dom storila za naš planet

21. november 2024

»Science Based Targets«, mednarodna pobuda, ki združuje več kot štiri tisoč podjetij, zavezanih zmanjšanju emisij toplogrednih plinov v skladu s cilji Pariškega sporazuma in najnovejših znanstvenih dokazov o podnebju, je odobrila cilje zmanjšanja toplogrednih plinov, ki si jih je zastavil JYSK.

“Ponosni smo, da smo prejeli znak odobritve Science Based Targets za naše podnebne cilje. Trajnost je osrednji del naše zavezanosti kupcem, zaposlenim in planetu – to je zahtevna naloga, a nujna. Osredotočeni smo na zmanjšanje našega vpliva na podnebje in želimo pri tem pomagati tudi našim dobaviteljem. Hkrati bi morala biti trajnost cenovno dostopna in ugodna možnost za naše kupce,” pravi predsednik in izvršni direktor JYSK-a, Rami Jensen.

S prejeto svetovno odobritvijo ima JYSK jasen načrt za zmanjšanje svojega vpliva na podnebje. 93 % JYSK-ovih skupnih emisij toplogrednih plinov izvira iz izdelkov, blaga in storitev, kupljenih od dobaviteljev, zato bo JYSK kot del odobrenih ciljev od dobaviteljev zahteval, da sami izračunajo svoje emisije in da jih Science Based Targets potrdi pred koncem poslovnega leta 2028.

“Ker skoraj vse naše emisije toplogrednih plinov izvirajo iz proizvodnje izdelkov na policah naših trgovin, je za dosego cilja potrebno vplivati ​​na dobavitelje. Zato delamo vse, da jih podpremo pri oblikovanju njihovih načrtov za zmanjševanje emisij, da bi lahko na koncu skupaj izpolnili obveznost zmanjšanja podnebnega odtisa,” poudarja Rami Jensen.

JYSK-ovo prizadevanje za zmanjšanje emisij

JYSK-ove emisije toplogrednih plinov v okviru lastnih dejavnosti že zdaj pokrivajo manj kot 2 % skupnih emisij podjetja, a JYSK si bo v prihodnosti prizadeval zmanjšati tudi ta del svojega vpliva.

Do konca poslovnega leta 2032 bodo poskusili doseči absolutno zmanjšanje CO2e za 50,4 %.

“V prihodnjih letih bomo iskali rešitve za zmanjšanje emisij, ki vključujejo napajanje, ogrevanje in hlajenje naših trgovin, distribucijskih centrov in pisarn ter zmanjšanje emisij vozil v lasti podjetja. Vemo, da je to majhen odstotek našega celotnega odtisa, vendar je še vedno pomembno delo, ki ga je vsekakor treba opraviti,” še dodaja predsednik in izvršni direktor.

JYSK-ova trajnostna strategija

Potrjeni podnebni cilji so del JYSK-ove trajnostne strategije “Odlična ponudba za generacije”, ki temelji na dolgoročnem odgovornem delu. Strategija je sestavljena iz petih področij: Podnebni ukrepi, Odgovorna vrednostna veriga, Kakovostno preverjeni izdelki, Privlačno in vključujoče delovno mesto ter Preglednost podatkov. Na teh področjih vidi JYSK največje vplive, tveganja in priložnosti.

Na lokalni ravni je JYSK letos predstavil prvo poročilo o družbeno odgovornem poslovanju v Sloveniji s poudarkom na aktivnostih, ki so imele pozitiven vpliv na okolje in družbo, ter nadaljuje z izvajanjem vrste pobud, kot je “JYSK za moje zeleno mesto”, “Zeleni teden JYSK” ter donacije različnim izobraževalnim in športnim ustanovam ter društvom.

Temelj trajnostnega  poslovanja v JYSKu:

  • je član Forest Stewardship Council® na Danskem (FSC® N001715) več kot dve desetletji. Od 1. januarja 2025 bodo vsi izdelki in embalaža JYSK iz lesa, kartona in papirja FSC certificirani.
  • JYSK si nenehno prizadeva zmanjšati količino plastike v izdelkih in embalaži. Samo en primer so posodobljene škatle SMARTSTORE, ki so v celoti izdelane iz 100 % reciklirane plastike. Poleg tega je JYSK odstranil plastično embalažo s posteljnin in rjuh, zaves in prav tako je odstranil zgornje plastike na paletah.
  • JYSK je član organizacije Better Cotton, največje svetovne pobude za bolj trajnostno proizvodnjo bombaža. Od 1. januarja 2025 se JYSK zavezuje, da bo ves nov bombaž za tekstilne izdelke kupoval kot bolj trajnosten bombaž. Sem spadajo Better Cotton, reciklirani bombaž in organski bombaž.
  • Skoraj vsi tekstilni izdelki, skupaj z večino prešitih odej in vzglavnikov, so certificirani po STANDARDU 100 s strani OEKO-TEX. OEKO-TEX je eden vodilnih svetovnih sistemov označevanja zdravstvenih izdelkov za tekstil. Ta standard je jamstvo za JYSK in stranke, da izdelki ne vsebujejo škodljivih ravni snovi, ki bi lahko bile problematične za zdravje in okolje.
  • JYSK je tudi certificiran v skladu z Global Recycled Standard (GRS), ki si prizadeva zmanjšati količino odpadkov in povečati uporabo recikliranih materialov v izdelkih.
  • Kot del JYSKove zavezanosti k spoštovanju osnovnih pravic delavcev v njegovi dobavni verigi je JYSK leta 2006 postal član Amfori. Je globalna poslovna organizacija, ki spodbuja trajnostno trgovino tako, da pomaga podjetjem izboljšati njihove socialne in okoljske vplive v njihovih dobavnih verigah. Danes JYSK sodeluje z Amforijem pri socialnih in okoljskih načrtih, zlasti prek Pobude za družbeno skladnost poslovanja (BSCI) za dobavitelje izdelkov v državah z visokim tveganjem in Pobude za spremljanje poslovnega okolja (BEPI) za vse dobavitelje izdelkov. JYSK od vseh svojih dobaviteljev zahteva, da izpolnijo te obveznosti.
  • JYSK verjame, da so raznolikost, enakost in vključenost osnovna moč poslovanja, zato ima enako porazdelitev moških in žensk na vodstvenih položajih.

Style.Več novic