Vsak zmenek izgleda nekoliko drugače, a kljub temu je moč opaziti nekaj trendov. Raziskava iz leta 2024 med več kot 40.000 člani aplikacije za zmenke Bumble iz generacije Z in milenijcev je pokazala, da se videz zmenkov res nenehno spreminja, vendar so sodobni uporabniki še vedno optimistični pri iskanju ljubezni.

Razsikava je pokazala, da ljudje zavračajo popolnost, opuščajo zastarele časovnice zmenkov ter cenijo čustveno ranljivost in skupne vrednote.
Če pogledamo v prihodnost, bo letošnje leto po pričakovanjih prehodno leto: pričakovanja se spreminjajo, skoraj dve od treh anketirank pa sta jasno povedali, kaj si želita in potrebujeta, ter se nista hoteli zadovoljiti z manj.
Rezultati raziskave kažejo, da bo letos 87 % članov aplikacije Bumble uspešno hodilo na zmenke – navezovali bodo stike z novimi ljudmi, krepili svojo samozavest in ugotavljali, kaj si zares želijo od partnerja.

Raziskava je pokazala, da se samski osredotočajo tudi na romantiko, prihodnost in se zanašajo na svoje družbene kroge, ki jim pomagajo pri orientaciji na področju zmenkov.
Vidimo, da ženske samozavestno povedo, kaj želijo, in začrtajo svoje meje. Če vas zanimajo trendi zmenkov, si oglejte spodnje podatke in si oglejte napovedi za prihodnost sveta zmenkov.
Mikroromantika
Romantika se vrača: več kot polovica anketirank po vsem svetu se je samooklicala za romantične osebe, ki ljubijo ljubezen, pri vsaki tretji anketiranki pa je pomanjkanje romantike negativno vplivalo na njihove izkušnje na zmenkih.

Jasno je, da si ljudje želijo romantike, vendar jo namesto z velikimi gestami sprejemajo z mikroromantiko (preprostimi gestami, s katerimi pokažete, da vam je mar).
Pravzaprav se večina vprašanih samskih strinja, da se je način izkazovanja naklonjenosti spremenil in vključuje vedenje, kot je pošiljanje memov, seznama najljubših pesmi ali deljenje šal.
Iskrenost pred vsem
Od videoposnetkov zmenkov do razhodov v živo, poročil po zmenku, razkritij partnerja pred kamero in poročil o uspešnosti zmenkov v preteklem letu – zmenki so se spremenili v naš novi najljubši resničnostni šov.
Raziskave kažejo, da bo v prihodnje v ospredju pristnost, saj bosta 2 od 5 vprašanih samskih z veseljem spremljala vsebine o zmenkih in razmerjih, ki prikazujejo vzpone in padce.

Spremljanje drugih, ki odkrito govorijo o svojih izkušnjah na zmenkih, ima pozitiven vpliv, saj 42 % žensk pravi, da se zaradi tega počutijo manj nesamozavestne in osamljene.
Te zgodbe o zmenkih, ki se nanašajo na posameznike, so zelo zanimive, saj je vsak tretji anketiranec dejal, da se zaradi realističnih in pozitivnih vsebin o zmenkih počuti bolje glede lastnega ljubezenskega življenja, kar dokazuje, da je najpomembnejša pristnost.
Skupni interesi
Lani so bili v ospredju športni interesi, vendar se je povečalo tudi število mikroskupnosti, kot so knjižni klubi in tekaški klubi, ter fandomov in nišnih interesov, ki so prevzeli naše družabne kanale.
Naši podatki kažejo, da se zaradi tega spreminjajo naši zmenki in načini povezovanja, saj skoraj 46 % vprašanih samskih pravi, da so edinstveni in nenavadni interesi ključnega pomena za privlačnost.

Ja, z vključevanjem v dejavnosti in družbene skupnosti lahko postanete privlačnejši za potencialne partnerje. Za vsako drugo žensko, ki je sodelovala v raziskavi, pomeni biti zvest samemu sebi med zmenki, da se opre na svoje strasti in interese.
Polovica samskih iz generacije Z, ki so sodelovali v raziskavi aplikacije Bumble, se strinja, da je skupno ukvarjanje z nečim, kar jih zanima, oblika intimnosti.
Stereotipna moškost
Moški arhetipi v pop kulturi so se razmahnili, vse od glavnega moškega lika v filmu Babygirl, do moških, ki delajo v financah in vrnitve postavnih moških. Veliko se je govorilo tudi o tem, kaj sestavlja te idealne (ali ne tako idealne) lastnosti.
Vsak tretji anketiranec se strinja, da se je letos o moških stereotipih govorilo več kot kdaj koli prej. Toda ali so te pripovedi dejansko koristne?
1 od 4 anketiranih moških pravi, da se počutijo neprijetno zaradi teh stereotipov, ker lahko pripeljejo do tega, da ljudje sklepajo o njihovem značaju.

Več kot polovica vprašanih žensk se strinja, da se morajo pogovori o moškosti razvijati tako, da bodo lahko moški sami določali, kako je videti pozitivna moškost.
Negotova prihodnost
Raziskava aplikacije Bumble je pokazala, da negotovost glede prihodnosti, kot so finance, varnost zaposlitve, stanovanje in podnebne spremembe, vpliva na naše ljubezensko življenje.
95 % samskih v raziskavi je povedalo, da skrbi glede prihodnosti vplivajo na to, s kom in kako hodijo na zmenke.

Podatki kažejo, da si večina anketirank želi partnerja, ki prinaša čustveno stabilnost – nekoga, ki je čustveno zanesljiv, stalen in ve, kaj si želi v življenju.
V prihodnosti lahko samski pričakujejo, da bodo ti pogovori v ospredju že od samega začetka, saj vsaka četrta ženska zahteva, da se o teh temah začnemo pogovarjati slej kot prej. Navsezadnje je lažje uživati v zmenkih, če veste, da se o tem, kaj vas čaka, strinjate.
Moški najboljši prijatelj
Pri zmenkih se pojavlja nov filter prijateljev, od skupinskih klepetov do vznemirjenja pred zmenkom in po njem: vzpon fantovskega najboljšega prijatelja.
Skoraj tretjina samskih žensk, ki so sodelovale v raziskavi, pravi, da so s svojimi moškimi prijatelji bolj odprte glede svojega življenja na zmenkih, kot so bile včasih.

Med ženskami ena od petih anketirank zdaj prosi svoje moške prijatelje, da preverijo njihove potencialne zmenke, večina pa se zanaša na moške v njihovem življenju, da bodo ponudili iskren vpogled v vedenje moških na zmenkih.
