Prav jagode so ena ključnih sestavin omamne in poživljajoče dišave, s katero bo letošnje valentinovo še bolj čutno, ve pa zapeljive! Yes I An Bloom Up! je novejša dišava francoske blagovne znamke Cacharel, ki velja za zvesto spremljevalko žensk v vseh življenjskih obdobjih in jo zaznamuje ikonična steklenica v obliki šminke.
Yes I Am Bloom Up! je očarljiva dišava, ki osvoji in izvablja nasmehe s svojim cvetno-sadnim-ambrastim vonjem, neustavljivo kombinacijo rdečih jagod, rdeče potonike in sandalovine, ki se ji ni moč upreti. Dišava je preplavljena s srečo, pozitivno energijo in dobrim počutjem, sinonim za svobodo in mladost.
Recite DA!
Znamka Cacharel je že od leta 1978 zvesti sopotnik mladih žensk v različnih obdobjih življenja. Z dišavo Yes I am, predstavljeno leta 2018, je znamka poosebila novo neodvisnost mlade ženske. Nova, poživljajoča različica slovite dišave je nadaljevanje zgodbe o neodvisnosti in uresničevanju ciljev.
Dišava je delo master parfumerjev Honorine Blanc in Alexisa Grugeona in jo sestavljajo osvežujoče note rdečih jagod in super esenca zelene mandarine, ki se pomešajo s cvetno sredino rdeče potonike in
sončnega cveta pomaranče, ter se zaključijo s toplimi notami benzoina in esenco sandalovine. Živahen vonj zaznamuje tudi vizualno vpadljiva steklenička v obliki rdečila za ustnice v ljubezensko rdečem odtenku z rožnatim sijajem, ki je na voljo v 30, 50 in 75 mililitrski embalaži.
Obraz kampanje je mlada igralka in plesalka
Glavna zvezda kampanje za dišavo je Skai Jackson, dvajsetletnica, ki je z igranjem pričela pri petih letih. Najbolj prepoznavna je po vlogah v Disneyevi seriji Jessie ter v Bunk’d. Leta 2019 je izdala svoj knjižni prvenec: Reach for the Skai: How to Inspire, Empower, and Clapback. Bila je polfinalistka v ameriškem šovu Dancing with the Stars. V New Yorku rojena igralka je vneta zagovornica socialnih pravic in na svojem YouTube kanalu objavlja vsebine, v katerih se zavzema za boj proti nasilju in rasizmu.
Njena prepoznavnost na družbenih omrežjih je izjemna, saj ima na TikToku že več kot 20 milijonov sledilcev, na Instagramu pa ji sledi že več kot 8,8 milijonov ljudi. Angažiran mlad obraz Skai Jackson je popolna izbira za znamko Cacharel in njene ključne vrednote. Njen cilj je promovirati moč žensk in je zvesta podpornica ter partnerica Inspiring Girls International, organizacije, ki povzdiguje glas mladih žensk, ter iz njih ustvarja vzornice novih generacij.
Dišavo poiščite na policah parfumerij Mueller in drogerij DM.