Prvi nišni parfum za stopala so razvili hrvaški kreativci. Marketinška agencija Señor je v okviru praznovanja svoje 10 obletnice delovanja v industriji obeležila na povsem unikaten in nenavaden način.
V sodelovanju z lokalno parfumsko hišo Sortilège Olfactive Arts so ustvarili dišavo za stopala. Prvi nišni parfum za stopala na svetu!

Vonj za dušo… ali bolje rečeno, za podplate sodi med lepotne zgodbe, ki presenečajo in navdušujejo. Parfum Fussnota spremlja zabavna kreativna igra kampanje ter embalaže in je ena idej ob kateri se vprašamo “kaj za vraga je to” in obenem “to je genialno”.
Drzen vonj, elegantna embalaža
Vonj opisujejo kot sprehod bosih nog po sveže pokošeni travi v bergamotovem vrtu, lenoben počitek na odeji s kosom španskega limoninega kolača Bizcocho de Limón in popoldanski dremež ob ležanju pod cedro.

Luksuzni izdelek spremlja tudi luksuzna embalaža. Škatla je sestavljena iz dveh delov. Pri dvigu pokrova se razkrije cvetoča podlaga, ki vsakič vzbuja občutek odpiranja darila.
Steklenička kockaste oblike je prosojna, pokrovček okrogel v črni barvi, tipografija elegantna in minimalistična, kar nas vse močno spominja na dizajn slovitih BYREDO dišav.



“Lepo je, da lahko ustvarjamo svetovne novosti s pogledom na zagrebški botanični vrt. Najpogosteje svoje ideje prevajamo v vizualno, verbalno in zvočno komunikacijo, in ker prej nismo imeli priložnosti razvijati blagovne znamke vonjev, smo priložnost ustvarili sami. Upam, da bo naš novi izdelek masaža za stopala,” pravi Iva Kaligarić, strateška direktorica in lastnica Señore.

Parfum je na voljo v spletni trgovini agencije Señor, za 50 ml stekleničko pa boste odšteli 110 evrov. In če se sprašujete – da, lahko ga nosite tudi na drugih delih telesa.


