Po uspehu na področju dišav, dodatkov in mode zdaj znamka vstopa v svet ličil, ki globalno velja za eno najhitreje rastočih industrij. Kolekcija je rezultat večletnega razvoja in sodelovanja z legendarno vizažistko Pat McGrath, ki velja za eno najvplivnejših ustvarjalk na področju ličenja.
Z letno tržno rastjo kozmetike na obzorju (napoveduje se dodatnih 25 milijard evrov do leta 2032), je ta premik strateško premišljen korak izjemnega pomena.

Kolekcija, ki združuje umetnost in prestiž
Prva linija ličil Louis Vuitton bo vsebovala 55 šmink v različnih zaključkih, 10 balzamov za ustnice, 8 palet senčil ter unikatno oblikovane etuije in mini kovčke, okrašene s prepoznavnim monogramom LV.

Vsi izdelki so bili ustvarjeni s posebno pozornostjo do detajlov, formul in embalaže, ki odraža obrtniško natančnost in tradicijo znamke. Razvoj je trajal kar štiri leta, saj je bil cilj preseči zgolj funkcionalnost in ustvariti ličila, ki bodo hkrati modni dodatek in predmet luksuza.
Luksuzna je tudi cena, saj naj bi po informacijah spletnega portala The Bussines of Fashion cena šmink znašala 137 evrov!

Vizionarka Pat McGrath
Pri projektu ima ključno vlogo Pat McGrath, prva vizažistka, ki je prejela naziv dame britanskega imperija in ikona, ki je s svojimi vizijami spremenila svet mode in ličil.
Njeno sodelovanje z Louis Vuittonom ni presenečenje, saj že desetletja postavlja standarde v industriji in velja za umetnico, ki zna ličenje spremeniti v pripoved zgodbe. Prav ona je bdela nad ustvarjanjem palet, barvnih odtenkov in celotne vizualne identitete nove kolekcije.

”Za Louis Vuitton že vrsto let ličim njihove manekenke. Imamo skupno vizijo lepote in sodelujemo na način, ki se zdi povsem naraven, a vsako sezono se pojavi presenečenje in preobrat! La Beauté Louis Vuitton je popoln podaljšek poti, ki smo jo prehodili skupaj,” je Pat povedala za ameriški Vogue.


Kombinacija dediščine in inovacije
Louis Vuitton z La Beauté vstopa v segment, kjer že dolgo uspešno delujejo druge modne hiše, kot so Chanel, Dior in Hermès.
A znamka se od njih razlikuje s svojo izrazito inovativno embalažo – izdelki bodo zasnovani tako, da jih je mogoče ponovno polniti, kar prinaša trajnostno noto, hkrati pa ohranja luksuzni značaj.

Kovčki za shranjevanje ličil bodo imeli podobo ikoničnih Vuittonovih potovalnih kovčkov, kar ustvarja občutek zbirateljskega predmeta.
Velika pričakovanja in globalni doseg
Kolekcija bo na voljo od jeseni dalje v več kot 100 izbranih Louis Vuitton butikih po svetu ter preko spletne trgovine. V sredo, 20. avgusta, pa bodo lansirali tudi prvo oglaševalsko kampanjo za novo kolekcijo kozmetike, v kateri bo nastopala slavna igralka iz Južne Koreje, Hoyeon.

Glede na moč blagovne znamke in globalni vpliv modne hiše se pričakuje, da bo La Beauté hitro postala nova referenca v svetu luksuznih ličil. Kupci, ki so navajeni vlagati v torbice, čevlje in oblačila znamke, bodo zdaj lahko izkusili še del Vuittonove estetike v obliki ličil.

