fbpx

To so odlične pilates vaje za učvrstitev zadnjice in nog!

Lepota

Učinkovite vaje lahko izvajate tudi doma!

Priznati moramo, da nas je prihod toplega vremena v teh zimskih mesecih precej presenetil. Kilogrami, ki so se nabrali med počitnicami, so še vedno prisotni, naša motivacija za vadbo pa nikoli ni bila manjša, a na srečo obstajajo vaje, ki so res učinkovite ter ne potrebujejo članstva v telovadnici, saj jih izvajate skoraj kjer koli!

Pilates sicer ni novost v svetu vadbe, vendar na to obliko vadbe pogosto pozabimo, kar je pravzaprav škoda, saj je to zabaven način treninga, ki vodi do odličnih rezultatov. Pilates ne zahteva veliko rekvizitov, ampak samo podlogo ter žogo za pilates, ki po treningu lahko služi kot nadomestni stol, saj se je izkazal kot odlična alternativa za sedenje, ko gre za zdravje hrbtenice.

Kar imamo pri pilatesu radi, je, da lahko hkrati treniramo različne mišične skupine, pri čemer odpravimo odvečno težo, hkrati pa zategnemo telo. Pilates je odličen za oblikovanje katerega koli dela telesa, še posebej nog in zadnjice, saj je žoga odlično nadomestilo za uteži, pri čemer pa ne tvegamo nepravilne vadbe, ki bi lahko poškodovala hrbtenico.

V video posnetku si oglejte odlično vadbo, ki jo lahko naredite kjer koli, tudi na prostem.

Foto: Instagram

Video: Youtube


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam