Nizozemski DJ Tiësto bo imel svoj DJ set pred tekmo, med ogrevanjem igralcev in navijačev na stadionu Allegiant v Las Vegasu. Z glasbo bo nadaljeval tudi med igro in med odmori med tekmo ter tako postal prvi uveljavljen DJ, ki bo nastopil na tekmi Super Bowl.
Finale Super Bowla bo 11. februarja, glavna zvezda polčasa, enega najbolj pričakovanih glasbenih dogodkov v Ameriki, pa bo kot že znano nastopil pevec Usher. Tiëstov nastop bo poleg televizije CBS v živo predvajan tudi na didžejevih profilih družbenih omrežij.
“Vsako leto si prizadevamo izboljšati izkušnjo na stadionu za naše navijače in ob prvem Super Bowlu v Las Vegasu se nam zdi prav, da se pridružimo zapuščini kultnih didžejev v tem mestu in da Tiësto predstavi svoj značilen slog na našem največjem dogodku,” je v uradni izjavi ob najavi dejal Tim Tubito, direktor za predstavitev dogodkov in vsebine pri NFL. “Tiësto je kot eden najvplivnejših didžejev/producentov, ki je pomagal opredeliti kulturo Las Vegasa in elektronske glasbe po vsem svetu, popoln umetnik, ki nam bo pomagal ustvariti nepozabno doživetje na tekmi za naše navijače, igralce in gledalce po vsem svetu,” je še povedal.
Predigralski DJ set, ki poteka pred tekmo, medtem ko se igralci ogrevajo, je NFL pred petimi leti uvedel na Super Bowlu LIV v Miamiju, a nikoli ni vloga pripadla super zvezdniškemu didžeju kot je Tiësto. V preteklih letih so nastopili DJ Khaled, D-Nice, Zedd in DJ Snake.
Nad prisotnostjo na dogodku, ki ga je lansko leto na televizijskih ekranih spremljalo skoraj 120 milijonov ljudi, je navdušen tudi z grammyjem nagrajeni Tiësto.
“Navdušen sem, da bom lahko sodeloval na Super Bowlu LVIII! In še bolj neverjetno je, da je to v mojem najljubšem kraju, Las Vegasu. Zahvaljujem se zvezi NFL, da me je povabila k sodelovanju, komaj čakam, da se z vami zabavam na veliki tekmi!”
je dejal Tiësto.
Tiësto velja za ikona elektronske glasbe, saj je igral na vseh večjih mednarodnih festivalih elektronske glasbe, prodal več kot 36 milijonov albumov, šest njegovih uspešnic je bilo uvrščenih na lestvici Billboard “Hot 100”, zbral pa je tudi več kot 11 milijard prenosov po vsem svetu.