Topshop se vrača: Ali lahko znova doseže svojo prejšnjo slavo?

21. avgust 2025

Topshop se vrača: Ali lahko znova doseže svojo prejšnjo slavo?

21. avgust 2025
Foto: Profimedia
Topshop se vrača: Ali lahko znova doseže svojo prejšnjo slavo?

Topshop se vrača: Ali lahko znova doseže svojo prejšnjo slavo?

21. avgust 2025
Foto: Profimedia

Topshop se po sedmih letih vrača na modno prizorišče s kolekcijo FW25, ki združuje ikonično estetiko in moderne kroje.

Po sedmih letih premora se je britanska modna znamka Topshop vrnila na modno prizorišče z impresivno revijo na na trgu Trafalgar Square v osrednjem Londonu. Dogodek, ki je potekal 16. avgusta, je združil znane osebnosti, modne insajderje in množico navdušenih obiskovalcev ter označil povratek blagovne znamke.

Topshop modna revija v Londonu
Foto: Profimedia

Nova identiteta

Topshop se vrača pod novim lastništvom, saj je danska modna skupina Bestseller prevzela 75-odstotni delež podjetja, medtem ko ASOS ohranja 25-odstotni delež. Blagovna znamka se osredotoča na sodobno estetiko, kakovostne materiale in trajnostne prakse, kar je v nasprotju s prejšnjim hitrim načinom proizvodnje.

Na modni reviji se je tako predstavila kolekcija FW25, ki je združevala sodobne trende z elementi preteklosti, kar je vzbudilo nostalgijo med oboževalci blagovne znamke.

Opazili smo lahko ostre kroje, strukturirane plašče, statement obleke in nostalgijo po 80. letih, hkrati pa sta se vrnila tudi legendarna modela kavbojk Jamie in Joni. V duhu koncepta “See Now, Buy Now” so bili nekateri kosi na voljo takoj, medtem ko so drugi napovedovali, kaj prihaja v sezoni.

Prihodnost blagovne znamke

Topshop je bil nekoč sinonim za britanski “high street” stil, z ikoničnimi sodelovanji, med drugim tudi s Kate Moss. Nekateri vintage kosi zdaj dosegajo visoke cene na spletnih tržnicah, kar priča o močni nostalgični vrednosti blagovne znamke.

Dan pred revijo, 15. avgusta, je bila ponovno aktivirana spletna stran Topshop.com, trenutno dostopna le v Veliki Britaniji. Ponudba vključuje posebno selekcijo, ki jo je pripravila Cara Delevingne, ki je prav tako sedela v prvi vrsti revije, skupaj z manekenko Adwoo Aboah, modno oblikovalko Tolu Coker in londonskim županom Sadiqom Khanom.

Po ponovnem zagonu spletne trgovine pa se Topshop vrača tudi na fizične prodajne prostore. Prva fizična trgovina po štirih letih bo odprta v trgovskem centru Liberty v Londonu, kar pomeni pomemben korak v ponovnem utrjevanju prisotnosti blagovne znamke. Blagovna znamka se vrača tudi na police maloprodajnih partnerjev, kot so McElhinneys na Irskem, Printemps v Franciji in Zeb v Belgiji.

(Prazne) obljube o trajnosti

Kljub obljubam o trajnostnem pristopu, pa se kritiki sprašujejo, ali je blagovna znamka resnično spremenila svoje poslovanje. Pomanjkanje preglednosti glede izvora materialov, plačil delavcev in trajnostnih praks lahko namreč ogrozijo verodostojnost blagovne znamke, saj etični in okoljski standardi danes igrajo vse pomembnejšo vlogo v modni industriji.

Topshop se tako na modno prizorišče vrača z jasno ambicijo, da ponovno zasede mesto, ki ga je nekoč imel med modnimi poznavalci. Njegova prihodnost pa bo odvisna od tega, ali mu bo uspelo svojo bogato dediščino združiti z inovacijami, odgovornim poslovanjem in občutkom za potrebe nove generacije kupcev.

Style.Več novic