Tretji dan LJFW: nosljivost, detajli in fluidnost

10. oktober 2024

Tretji dan LJFW: nosljivost, detajli in fluidnost

10. oktober 2024
Foto: Jure Makovec / LJFW
Tretji dan LJFW: nosljivost, detajli in fluidnost

Tretji dan LJFW: nosljivost, detajli in fluidnost

10. oktober 2024
Foto: Marko Delbello Ocepek

Tretji dan je v Centru Rog poleg študentov Fakultete za dizajn in Naravoslovniške fakultete svoje kreacije predstavilo pet modnih znamk.

TANJA UVERA: »Fluid DNA«

Blagovna znamka Tanja Uvera temelji na unikatnih pleteninah. Zaradi trajnostne ozaveščenosti večino oblačil izdela po meri. Naročnik iz kolekcje izbere izhodiščni look, ki ga Tanja prilagodi barvno in stilsko. Svoj atelje ima v starem delu Maribora.

Foto: Jure Makovec / LJFW

Navdih za kolekcije najde v trenutnem družbenem dogajanju, odnosu med ljudmi, barvno inspiracijo pa v ljudeh in naravi. V brezčasne pletenine spleta duh časa in dodaja stilske elemente, ki podpisujejo “fun in fashion”. Tokrat sodeluje s hčerko Lucijo Uvera, ki je kolekcijo dopolnila s subkulturnimi modnimi dodatki.

Foto: Jure Makovec / LJFW

Tanja Uvera: “Danes je največji trend trajnost in imeti svoj slog. Navdušuje me ideja, kako pletenine, ki imajo status trajnostne mode povezati s tkaninami in dodatki, ki imajo osebno noto. Vsako sezono pa tudi izdelam kakšen kos, ki se ga da stilirati na več načinov in da ga lahko nosi več generacij. Tokrat je to unisex šal/top/rokavi v črni barvi, ki ga nosi moški model.

Foto: Jure Makovec / LJFW

TANJA ZORN: »Touch«

Oblačila, ki vabijo k čutno tipnemu doživetju, transparence in površine, ki razkrivajo in odkrivajo več dimenzij oblačil. Govorijo o udobju in svobodi tako telesa kot našega izražanja. So zelenilo našega vsakdana z akcenti.

Foto: Jure Makovec / LJFW

Oblikovalka Tanja Zorn Grželj je znamko modnih oblačil ustanovila leta 1995. Po uspešnem sodelovanju z različnimi slovenskimi podjetji in samostojnimi odmevnimi kolekcijami, prodajanimi tudi v tujini, se je odločila za oblikovanje in produkcijo oblačil pod lastnim imenom.

Foto: Jure Makovec / LJFW

Počasi in zanesljivo je sledila svoji ustvarjalni viziji, ki povezuje tradicijo z inovativnostjo, izvirnost z nosljivostjo in strast do oblikovanja z ljubeznijo do estetike. O sporočilu kolekcije je oblikovalka povedala: “Moja kolekcija je kot zelenilo vsakdana, kot zelena luč, ki pomeni akcijo ampak pomirja. Upočasnitev in pozornost, občutek za detajle.

Foto: Jure Makovec / LJFW

PRINCIP FOR AKINORA CELIN: »The Core«

Nova zimska kolekcija AkinoreCelin pod okriljem znamke Princip, je kot ženska druga koža, zaradi katere se ob vsaki priložnosti počuti lahkotno, svetlo in moderno na način, da je lahko, gibljiva in resnično živi svoje življenje. Zanjo so vsi pomembni.

Foto: Jure Makovec / LJFW

Trajnostni način življenja jo dela odgovorno najprej do sebe in šele nato do sveta okoli sebe, zaradi česar je mehka in polna empatije do sveta. Kolekcija  ji torej daje to priložnost, da se začuti, da resnično zmore biti.

Foto: Jure Makovec / LJFW

Mojca Celin je po koncu dodala: “Vsakršno sodelovanje sproža večje kreativne rešitve in možnosti, ki se dopolnjujejo in rastejo v nove in nove izraznosti in projekte. Ko se začutijo svetovi med seboj se zgodijo magični trenutki, ki včasih zbližajo prave ljudi na pravem mestu, Moda je živa. Moda sodeluje, to dokazujemo tudi mi člani zadruge Zoofa , ki je lani praznovala 10 obletnico obstoja.

Foto: Jure Makovec / LJFW

BARBARA VRBANČIČ: »Metamorfoza«

Kolekcija črpa navdih iz zimskega cvetja, ki se spreminjajo v fantastična bitja. Oblačila pripovedujejo zgodbo o preobrazbi nežnih cvetnih listov v nenavadna bitja, odmevajoč lepoto dekonstrukcije in privlačnost različnih tekstur.

Foto: Jure Makovec / LJFW

Izvirni vzorci cvetlic, pridobljeni iz rabljenih materialov, prikazujejo divje rastline, ki spominjajo na nenavadna bitja, sprožajo domišljijo in mešajo meje med resničnostjo in fantazijo. Metamorfoza je poklon čarovniji naravnih transformacij in praznovanje neskončnih možnosti, ki zacvetijo iz združitve umetnosti in narave.

Foto: Jure Makovec / LJFW

LJFW je največji modni dogodek pri nas, ki mi omogoča, da javno predstavim svoje delo. Predvsem je pa zelo fino vso dogajanje, ki deluje kot most med oblikovalcem in njegovo ciljno publiko; prav tako dogodek vidim kot priložnost za povezovanje in druženje z drugimi oblikovalci ter nenazadnje prostor za stik z vsemi, ki imajo afiniteto za modo in umetnost.” je povedala Barbara Vrbančič.

Foto: Jure Makovec / LJFW

MADE IN ANSELMA: »Démodé»

Celotna kolekcija je narejena izključno iz starih, odpadnih, zavrženih zaves. Made in Anselma je resnično trajnostna, etična in zelo vključujoča modna znamka. Vsa oblačila in modni dodatki so oblikovani in izdelani iz odpadnega tekstila, ostankov naših babic in propadlih manufaktur iz območja Slovenije.

Foto: Jure Makovec / LJFW

Materiali so najdeni, nabrani in izključno ostanki preteklih časov in propadlih projektov. Oblačila so oblikovana trajnostno, brezčasno in spolno nevrtalno. Tako lahko živijo dolgo in z lahkoto menjujejo lastnike.

Foto: Jure Makovec / LJFW

Živahno ni samo na modni pisti LJFW, ampak tudi v preddverju dogajanja. Obiskovalcem je na voljo trajnostni Repair/cleaning shop za športne copate x Creptician, v sodelovanju z najbolj nasmejano znamko piva, seznanijo se lahko z AI novostmi telefonov Samsung ter kreacijo trajnostno naravnane oblikovalke Zale Hrastar/Morja, ki je posebej za Samsung kreirala obleko z žepkom za telefon.

Avtor
Piše

Uredništvo

Style.Več novic