Tudi Slovenci si želijo te superge, ki lahko stanejo celo 1.500 evrov

04. oktober 2023

Tudi Slovenci si želijo te superge, ki lahko stanejo celo 1.500 evrov

04. oktober 2023

Na bolha.com so izvedli anketo, s katero so hoteli ugotoviti kupovalne navade Slovencev.

Da je nakupovanje rabljenih oblačil in obutve veliko več kot le modni trend, kaže aktualna anketa največjega spletnega oglasnika bolha.com, kjer so anketiranci razkrili, da jih kar 80 odstotkov oblačila podari, približno polovica vprašanih pa tudi kupuje rabljena oblačila.

Na omenjenem portalu je mogoče brskati med skoraj 80 tisoč oglasi za oblačila in obutev, med katerimi se nahajajo tudi modni kosi priznanih blagovnih znamk in trendovski kosi, kot so na primer trenutno zelo priljubljene “dunkice”.

Gre za Nikov model superg, ki je zadnja leta eden najbolj prodajanih in zaželenih, zato ga je izjemno težko dobiti. Nič čudnega torej, da je postal eden najbolj iskanih tudi na spletnih “tržnicah”. Tudi na bolha.com. “Trenutno je veliko povpraševanja po supergah Nike Dunk, ki so letos pravi modni hit,” so povedali pri bolha.com in dodali:

“V fizičnih trgovinah se jih dobi zelo težko, obstajajo celo spletne strani z avkcijami, kjer se ponudbe za nekatere kose začnejo pri 1.500 evrih. Letos se je ‘dunk’ prvič pojavil med iskalnimi ključnimi besedami; samo v zadnjem tednu smo imeli kar 469 iskanj te besede. To je novost in kaže na to, da mladi res izkoriščajo vse možne vire, da dobijo te trendovske superge.”

Na bolha.com še pojasnjujejo, da med kupci vlada zanimanje tudi za oblačila priznanih slovenskih modnih kreatorjev, ki se jih da dobiti skoraj nerabljene in po zelo ugodnih cenah.

“Dunkice” nosijo povsod: v New Yorku, Londonu, Parizu, Kopenhagnu:

Foto: Launchmetrics/Spotlight
Foto: Launchmetrics/Spotlight

Večina kupuje oblačila nekajkrat letno

Anketa je postregla še z nekaterimi drugimi zanimivi uvidi v nakupovalne navade vprašanih, med drugim se je izkazalo, da 80 odstotkov sodelujočih v anketi oblačila podari in le 17 odstotkov jih oblačila zavrže.

  • Skoraj polovica (46,3 odstotka) anketirancev je v aktualni anketi na bolha.com navedla, da kupuje rabljena oblačila.
  • Izkazalo se je, da tudi med vprašanimi velja, da se s prenovo starih oblačil z manjšimi popravili ali prilagoditvami lahko podaljša življenjsko dobo oblačil. Kar 74 odstotkov anketirancev je v anketi odgovorilo, da oblačilo popravijo oziroma zašijejo.
  • Kar 80 odstotkov sodelujočih oblačila podari in le 17 odstotkov jih oblačila zavrže. Podarjanje oblačil je najbolj pogosto med družinskimi člani in prijatelji, pravi ritual so v izmenjavi oblačil dosegle mamice, ki s pomočjo podarjenih oblačil močno prihranijo pri nakupih oblek za malčke.
  • Anketiranci oblačila večinoma (72,4 odstotka) kupujejo nekajkrat letno, vsak mesec jih kupuje 15,4 odstotka, novih oblačil pa ne kupuje 12,2 odstotka sodelujočih v anketi. Slediti načelu “manj je več” in se osredotočiti na kakovostne osnovne kose, ki jih lahko kombiniramo na različne načine, s čimer se zmanjša potreba po nakupovanju novih oblačil, je nekaj, kar bistveno vpliva na manjšo porabo sredstev in poudarja trajnostno razmišljanje.

Avtor
Piše

Branka Grbin

Style. Več novic