Če kdo, potem si ravno prebivalci luksuznega objekta Palais & Villa Schellenburg zaslužijo prostor, kamor lahko hodijo po navdih za opremljanje stanovanja. V nedavno odprtem Schellenburgu so namreč slavnosto odprli še razstavno-prodajni salon nizozemske znamke Eichholtz by BARKER-HOME.
Gre za enega najbolj uglednih ponudnikov luksuznega oblikovalskega pohištva, svetil, preprog in dodatkov za dom na svetu, ki bo zdaj tudi slovenskim kupcem približal luksuzni življenjski slog s poudarkom na kakovosti, eleganci in brezčasni lepoti. Obširna paleta izdelkov v različnih oblikovnih slogih namreč ustvarja ekskluzivne interierje, ki zagotavljajo visoko prefinjeno estetiko življenja.
“Slovenski trg potrebuje tovrstne kose”
Simona Lebar, partnerica in imetnica franšize EICHHOLTZ za Slovenijo, pravi, da je prvi odziv kupcev “zelo, zelo pozitiven”, kar “kar kaže na to, da slovenski trg potrebuje tovrstne kose,” je dejala.
“Potrebujemo stil, ki prinaša mehkobo, udobje, veličastnost, eleganco in občutek, da si zaslužimo nekaj, za kar smo si prizadevali celo življenje.”
Aida Golob, ki v razstavno-prodajnem salonu sodeluje kot notranja oblikovalka, pa je ob tem dodala, da so ljudje presenečeni, ker takšnega pohištva v Sloveniji ni. “Kosi, ki so zasnovani na presečišču prej omenjenih odlik, so zelo lepi in jih lahko kombiniramo tudi z drugimi stili, vsak kos je nekaj posebnega. Kolekcija je ogromna in izbor je res pester.”
Luksuzni kosi, ki jih kupujejo Slovenci
Lebar nam je še pojasnila, da imamo Slovenci radi luskuzno pohištvo. “Slovenci ljubimo vrhunski dizajn in vrhunsko kvaliteto in zanjo smo pripravljeni tudi plačati. Res pa je, da ta blagovna znamka, ki je odprla svoja vrata, do sedaj ni bila zelo poznana.”
Razkrila je tudi, po katerih kosih je med Slovenci največ povpraševanja: “Predvsem se ozirajo za konzolnimi mizicami, kavnimi mizicami, sedežnimi garniturami, posebnimi cvetličnimi koriti, posebnimi lestenci, ki se lesketajo v soju luči in nudijo posebno ambientalno svetlobo in poseben občutek topline.”
Zakaj ravno Schellenburg?
Martine Kromhout – Mourik, direktorica prodaje za jugovzhodno Evropo EICHHOLTZ B.V., pravi, da so se za salon v kompleksu Palais & Villa Schellenburg odločili po posvetu s Simono, ki jim je “povedala o tej čudoviti stavbi, v kateri so tudi luksuzna stanovanja. Smo blizu centra, zato nas stranke zlahka najdejo.”
Simona Lebar je še dodala, da je veliko vlogo pri izbiri lokacije igrala velika izložba. “V Ljubljani ni veliko lokacij z velikimi izložbami in ko smo iskali lokacijo in se spoznali z arhitekturo, smo ugotovili, da je to prostor, ki nam omogoča, da lahko razstavimo eksponate in jih pokažemo Slovencem tudi v času, ko je trgovina zaprta. Torej nudimo razstavne prostore 24 ur na dan, vse dni v letu in s tem omogočamo tudi tistim malo bolj sramežljivim, da si v miru pogledajo izložbo in se odločijo za obisk.”