Yves Saint Laurent je ime, ki že več desetletij zaznamuje svet mode s svojo izjemno kreativnostjo in inovativnostjo. Modna hiša, ki je bila ustanovljena leta 1961 v Parizu, je skozi leta postajala sinonim za sofisticiranost in drznost.
Temu sledi tudi najnovejša kampanja znamke, za katero stoji modni oblikovalec Anthony Vaccarello, fotografiral pa jo je Henrik Purienne.
Nova drzna in igriva kampanja je posneta v sproščeni, lifestyle estetiki, v kateri so številni modni dodatki prikazani na nekoliko neobičajen način. Med te spada tudi mikrotorbica v obliki trikotnika, ki so jo v kampanji uporabili kot podlogo za krompirček.
Ja, prav ste prebrali! Ta pristop odseva bistvo znamke, ki se ne boji preseči meja konvencionalnega in vedno znova preseneča s svojimi inovativnimi pristopi.
Mikrotorbica je sicer namenjena shranjevanju drobnih stvari, lahko pa se uporablja tudi kot denarnica za kovance. Na uradni spletni strani znamke je na voljo za 595 evrov, zaradi svojega edinstvenega dizajna pa že postaja nepogrešljiv modni dodatek med modnimi navdušenkami.
Še več fotografij iz omenjene kampanje, v kateri je kot model navdušila manekenka Anja Rubik, pa si lahko pogledate v nadaljevanju.