Če ste zadnjih nekaj tednov porabili za polnjenje seznamov želja, shranjevanje priljubljenih izdelkov v virtualne košarice, sestavljanje idej za stajlinge v glavi in potrpežljivo čakali na pravi trenutek, je tu končno čas za akcijo.
Najbolj pričakovana sezonska razprodaja se končno začenja in z njo prihaja priložnost, da svoje najljubše kose kupite po bistveno nižjih cenah.

Razprodaja v fizičnih trgovinah Zare in drugih blagovnih znamk skupine Inditex (Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho in Zara Home) se začne v soboto, 27. decembra, medtem ko se spletna razprodaja tradicionalno začne večer prej, 26. decembra. Do takrat pa morate samo še pripraviti nakupovalno košarico in biti pripravljeni na začetek znižanj.
Kaj prinašajo posamezne blagovne znamke Inditex?
Zara je seveda prvi naslov za ključne kose sezone – od ‘it’ modelov, ki dominirajo na družbenih omrežjih, do učinkovitih ‘statement’ ulovov, ki bodo obogatili vaše modne kombinacije. Massimo Dutti je preverjena destinacija za ‘tihi luksuz’ s poudarkom na kakovostnih krojih in brezčasnih kosih.

Mlajše občinstvo bo svoje favorite našlo v zabavnih in praktičnih streetwear kolekcijah Pull&Bear in Bershka, medtem ko Stradivarius prinaša popolno ravnovesje med ženstvenostjo in funkcionalnostjo.
Oysho je nepogrešljiv za prefinjene linije športnih in prostočasnih oblačil ter kakovostno spodnje perilo, Zara Home pa prinaša prefinjeno estetiko s kosi, ki v vsako notranjost in vsak stil vnesejo toplino.

Čas je za načrt
Najpomembnejši nasvet? Nastavite si alarme – tajming je ključnega pomena. Izdelki iz ponudbe poidejo zelo hitro, zato bodite pripravljeni na nakup v trenutku, ko se razprodaja začne.
Če zamudite želeni kos, se splača ponudbo preveriti tudi pozneje, saj blagovne znamke pogosto dopolnjujejo zaloge v zgodnjih jutranjih urah. Za kupce, ki raje nakupujejo v trgovini, je v prvih nekaj urah po odprtju običajno največ izbire.
Shranite si sezname želja, nastavite alarme in bodite pripravljeni – te razprodaje ne smete zamuditi!

