Začnite leto s sprejemanjem sebe in odkrijte moč kampanje #povsemjaz

10. januar 2025

Začnite leto s sprejemanjem sebe in odkrijte moč kampanje #povsemjaz

10. januar 2025
Foto: Luka Debevc
Začnite leto s sprejemanjem sebe in odkrijte moč kampanje #povsemjaz

Začnite leto s sprejemanjem sebe in odkrijte moč kampanje #povsemjaz

10. januar 2025
Foto: Luka Debevc

Znamka dm je v dvanajstih državah začel z novo komunikacijsko kampanjo pod sloganom #povsemjaz, ki osvetljuje človeški vidik podjetja, globoko zakoreninjen v vrednotah skupnosti.

Nemška blagovna znamka dm spoštuje vsakogar in ceni raznolikost, ki jo prinaša vsak posameznik. Kampanja #povsemjaz si prizadeva podpreti ljudi pri iskanju lastne identitete, odkrivanju sebe in ustvarjanju življenja, ki odraža njihove lastne želje in predstave.

Za mnoge ljudi je »biti jaz« lahko izziv. V današnjem svetu smo vsak dan soočeni z neskončnimi pričakovanji, mnogi pa izhajajo iz tradicionalnih družbenih norm.

Foto: Luka Debevc

Družbena omrežja pogosto krepijo pritisk, da bi morali biti vedno boljši in pokazati popolno podobo svojega življenja, ki jo neprestano primerjamo z drugimi. Vsa ta pričakovanja lahko povzročijo občutek preobremenjenosti, saj se med seboj pogosto izključujejo.

Kristjan Jerončič, predstavnik marketinga dm Slovenija, pojasnjuje cilj kampanje: “Ljudje so vabljeni, da se vprašajo, kaj pričakujejo od svojih vlog v družbi, in si ustvarijo prostor za samostojne odločitve.”

Foto: Luka Debevc

Vsak posameznik bi moral imeti možnost osvoboditi se družbenih norm in slediti svoji poti brez nenehnega prilagajanja idealom – to pa je osrednji namen kampanje #povsemjaz.

Edinstvenost posameznika

“Starost, prehojena življenjska pot ali osebne izkušnje ne določajo vrednosti posameznika. Pri nas ni pomembno, katero izobrazbo imaš, kaj počneš v življenju ali kako ljubiš. V kampanji #povsemjaz želimo prikazati ljudi, ki morda ne ustrezajo tradicionalnim oglaševalskim idealom – to so lahko starejši posamezniki ali tisti z vidnimi telesnimi omejitvami,” poudarja Jerončič.

Foto: Luka Debevc

Kampanja želi spodbujati vključujočo družbo, kjer se vsak počuti sprejetega in ima možnost rasti. “Raznolikost, obogatena z medsebojnim spoštovanjem in zanimanjem za druge, je temelj za uspešno sobivanje. Prepričani smo, da naše razlike niso ovira, temveč nas kot skupnost krepijo in povezujejo,” še dodaja.

Osredotočenost na lepoto in zdravje

dm s svojo ponudbo kozmetičnih izdelkov pomaga ljudem, da se v svoji koži počutijo dobro. Slogan #povsemjaz želi spodbuditi posameznike, naj sprejmejo svoj zunanji videz, izrazijo svojo ustvarjalnost in odkrivajo različne različice sebe. Zunanjost ni zgolj odraz osebnosti, temveč tudi priložnost, da se praznujejo sami sebe.

Foto: Luka Debevc

Pomemben pogoj za to, da postanemo #povsemjaz, je telesno, čustveno in duševno zdravje. dm si prizadeva postavljati pod vprašaj tabuje in jih celo aktivno rušiti, s čimer ustvarja varen prostor za odprto razpravo o ženskem zdravju.

Še posebej želi spodbujati ženske, naj skrbijo za svoje zdravje in dobro počutje. S kampanjo #povsemjaz dm ne le spreminja pogled na to področje, temveč nadaljuje svojo dolgoletno iniciativo za zdravje žensk.

Začetek kampanje: dogodek in kreativne aktivnosti

Kampanja #povsemjaz je bila uradno predstavljena z dogodkom za medije in vplivneže, ki je potekal v četrtek, 9. januarja, v ljubljanski Mestni hiši. Dogodek, katerega napoved je bila projekcija na stavbi Palače Kresija, je povezovala Nika Urbas Ambrožič. Številne goste je navdušil tudi edinstven nastop skupine Kamikaze in pevke Tjaše Fajdiga.

Foto: Luka Debevc

Dogodek je bil le začetek serije aktivnosti, ki bodo vključevale sodelovanje z vplivneži in druge kreativne komunikacijske oblike. Naslednji korak bo ognjemet raznolikih aktivnosti, ki bodo še dodatno okrepile pomen kampanje in njen doseg.

Avtor
Piše

Uredništvo

Style.Več novic