Letošnje leto prinaša očiten premik v prazničnih trendih. Po letih priljubljenosti minimalističnega, nevtralnega dekorja, ki se je osredotočal na “quiet luxury” ali skandinavsko estetiko, se veliko ljudi odloča za bolj tople barve, bogate materiale in dekor, ki v domu ustvari občutek topline in intime.
V ospredje prihaja praznična estetika, ki temelji na teksturah, klasičnih vzorcih in elegantni atmosferi, kar je natančno tisto, kar zadnje mesece promovira fenomen “Ralph Lauren Christmas”.

Estetika, ki jo združuje ta trend, temelji na kombinaciji bogatih barv, tekstur in klasičnih vzorcev, ki ustvarjajo občutek topline in domačnosti. V ospredju so gozdno zelena, bordo, temno modra in rjava barva, ki se odlično ujemajo z lesenim pohištvom, žametnimi blazinami, volnenimi odejami in tartan preprogami.
Kamin, mehke odeje in blazine ter okraski v klasičnem ali naravnem slogu dopolnjujejo prostor, medtem ko namizna dekoracija s kristalnimi kozarci, porcelanom, svežimi zelenimi vejicami in storži, skupaj s toplim sijajem luči, ustvarja vabljivo praznično atmosfero.
Tak prostor vabi k prazničnim večerjam, druženju in sproščenim trenutkom z družino ali prijatelji, hkrati pa ohranja brezčasen slog, značilen za Ralph Lauren estetiko.
“Ralph Lauren Holiday Experience” pop-up v Londonu
Da ta trend ni omejen le na domove, dokazuje tudi najnovejša aktivacija blagovne znamke. V središču Londona, na Sloane Square, je letos do 24. decembra odprt pop-up “Ralph Lauren Holiday Experience“, ki obiskovalcem omogoča, da estetiko blagovne znamke doživijo v živo. Prostor je okrašen s smrekovimi vejicami, lesenimi elementi in mehko osvetlitvijo, kar ustvarja pravo praznično vzdušje.
Na obiskovalce čakajo številne praznične aktivnosti, med katerimi so delavnice za izdelavo venčkov, delavnice za okraševanje piškotov za otroke in druge ustvarjalne izkušnje.
Na voljo je tudi kotiček z vročimi zimskimi napitki in prazničnimi dobrotami ter Holiday Shop z izbranimi izdelki in darili, kjer lahko obiskovalci najdejo klasične in praznično obarvane kose blagovne znamke.

Pop-up pa ni namenjen le prazničnemu doživetju, temveč ima tudi dobrodelno noto. “Ralph Lauren Holiday Experience” namreč s sodeluje z dobrodelno organizacijo The Royal Marsden Cancer Charity, ki je del iniciative Pink Pony in podpira dolgoletno zavezanost Ralph Laurena v boju proti raku.
Obiskovalci lahko na posebnem drevesu, imenovanem Ralph Lauren Giving Tree, posvetijo zvezdico v čast ljubljeni osebi. Ta bo nato obešena na drevo, zbrani prispevki pa bodo namenjeni dobrodelni organizaciji The Royal Marsden Cancer Charity.
@milliefisherr every girls dream: visiting the ralph lauren christmas pop up in london 🧸⛸️❄️🪵☃️🎄 #ralphlauren #ralphlaurenchristmas #ralphscoffee #christmasinlondon #christmas ♬ original sound – bella
DIY ideja: Okraski iz Ralph Lauren nogavic
Vsi tisti, ki želite letošnjim praznikom dodati osebno noto ter slediti Ralph Lauren trendu na trajnosten način, pa si poglejte priljubljeno DIY idejo. Iz Ralph Lauren nogavic lahko namreč ustvarite prikupne okraske za božično drevo, pri čemer lahko izkoristite tudi stare pare, ki jih ne nosite več.
S tem ne boste le ustvarili unikatne dekoracije v priljubljenem slogu, temveč hkrati tudi reciklirali tekstil, ki bi sicer ostal neuporabljen. V nadaljevanju si poglejte, kako lahko takšne okraske ustvarite sami.



