fbpx

Zakaj luksuznim znamkam Chanel, Gucci, Dior in Hermes prodaja raste v nebo?

Moda

Zneski, zaradi katerih se vam v glavi zvrti!

Med pandemijo koronavirusa se skoraj vse high-street znamke, kot na primer Zara, H&M in Mango, soočajo z veliko izgubo dobička, kar pa nikakor ne velja za nekatera druga imena v svetu mode, bolj natančno, nekatere prestižne modne hiše.

Medtem, ko se sami sprašujete, ali je zdaj res pravi čas za nakup Zarinega trenčkota, kljub temu, da ga prodajajo s 50 % popustom, drugi v svojem udobnem naslonjaču brez težav naroči steklenico vina v vrednosti 5.000 ameriških dolarjev, zraven pa še športne copate Chanel x Pharrel za 7.300 zelencev.

Slavna dražbena hiša Christie’s je samo v obdobju med 24. marcem in 7. aprilom z alkoholnimi pijačami zaslužila 100.000 evrov.

Naprej, torbica Birkin, hiše Hermes, iz krokodilje kože, ki je bila predstavljena v kolekciji leta 2008, se je pred nekaj dnevi na dražbi prodaja za vrtoglavih 34.000 evrov.

David Bennett, vodilni mož v Sotheby’s pojasnuje:

»Nepričakovana situacija prinaša tudi nepričakovane korake, ki so v glavnem katalizatorji sprememb, kristaliziranje obstoječih trendov in tistih, ki prihajajo. Že dolgo pred izbruhom pandemije je bilo vlaganje denarja v kultne Birkin torbice veliko bolj modra poteza, kot na primer zakup zlata ali vlaganje v vrednostne papirje. Modni dodatki, kot so športni copati, ustvarjeni v posebnih, omejenih kolekcijah, in ure – zbirateljski predmeti, katerih cena se bo z leti povečevala, saj bodo pridobili večjo vrednost, kar vsak zbiralec zelo dobro ve. Vsak, ki ima izkušnje v poslu z velikimi denarnimi vložki, ve, da je to ena izmed najbolj pametnih naložb,«

je povedal.

Foto: Instagram


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam