fbpx

Zakaj ste nenehno utrujeni in kako to spremeniti?

Fit, Izbor urednice, Lifestyle, Prva stran

Vsakodnevna utrujenost brez posebnih razlogov …

Poznate ta občutek, ko gledate priljubljeno serijo pozno v noč, nato pa ob jutranjem alarmu ugotovite, da bo dan prinesel veliko utrujenosti in malo produktivnosti?
V tem primeru točno veste, zakaj ste utrujeni in kako boste to naslednjič preprečili, če pa se utrujenost pojavlja vsakodnevno brez posebnih razlogov, pa je treba vzrok poiskati kje drugje.

Zdravstveni razlogi

Kljub temu da ne gre za resno zdravstveno težavo, je priporočljivo narediti analizo krvi. Dolgotrajna izčrpanost je pogosto povezana s pomanjkanjem železa, lahko pa je krivec tudi ščitnica.

Pomanjkanje telesne aktivnosti

Ne bi verjeli, koliko ljudi ima napačno mnenje, da so zaradi športa še bolj utrujeni. Nezadostna telesna aktivnost pa pravzaprav spodbuja utrujenost in izčrpanost. Naše telo je ustvarjeno za gibanje, in če na delovnem mestu sedite ali stojite 8 ur dnevno, potem je ležanje pred televizijo zadnja stvar, ki bi jo morali narediti. Če bi kljub utrujenosti šli na trening ali vsaj na sprehod, bi v telo vnesli polno pozitivne energije. Razlog za to sta “hormona sreče”, kot velikokrat poimenujemo serotonin in endorfin, saj se v času telesne aktivnosti zelo hitro aktivirata in nam sporočata, naj nadaljujemo.

Neprepoznavanje stresa

Pretresljivo dejstvo stresa je, da vam ni treba vedeti, da ste pod njegovim vplivom. Lahko se dobro počutite in brez živčnosti opravljate delo, ki vam je všeč, kar pa še ne pomeni, da vaše telo ni pod stresom in ga ne imenujejo zaman “tihi morilec”. Seznam obveznosti, ki se ne zmanjšuje, panike glede organizacije dnevnega urnika ali skrbi za ljudi okoli vas, lahko zavestno ali nezavedno vpliva na razpoloženje.

V takem primeru je nujno, da si v službi vzamete odmor, se sprehodite, kadar je to le mogoče, vzemite si 5 sekund, preden se odzovete, smejte se in čim manj spremljajte negativne novice in situacije. Lahko si puščate tudi navdihujoča sporočilca, ki vas bodo nenehno spominjala na pomembnost notranjega miru in kontrole.

Hrana kot zdravilo

Vsi vemo, kakšen užitek so nedeljska kosila, hkrati pa tudi vemo, da se takrat po zaužiti hrani največkrat premaknemo na sedežno in če smo bolj natančni, nimamo niti energije za kaj drugega. Čeprav si včasih moramo privoščiti dobro in zelo kalorično hrano, ni priporočljivo, da se ta navada zavleče skozi cel konec tedna. Hrana je prvotno služila kot gorivo, potrebno za delovanje telesa. Danes, ko si lahko privoščimo raznovrstno hrano, pa pogosto izberemo manj zdravo hrano, predvsem zaradi pomanjkanja časa.

Če ne zajtrkujete, poskusite to navado spremeniti in začeti dan na bolj zdrav način. Če imate občutek, da ste po zaužiti hrani utrujeni, poskusite s pripravo glavnega obroka doma, med delovnim časom pa si privoščite zdrave priboljške, kot so oreščki, temna čokolada z visoko vsebnostjo kakava in avokado. Kombinacij je ogromno, zato je vredno poskusiti, kaj vam najbolj odgovarja.

Dehidracija

Kdo bi si mislil, da ima kozarec vode tako veliko moč! Še posebej, če spijete več kozarcev vode dnevno. Poleg izločevanja negativnih toksinov iz telesa mu hkrati omogočate, da nikoli ni dehidrirano. Raziskave so pokazale, da skoraj polovica žensk in moških v srednjih letih ne pijejo dovolj vode. Pogosto je posledica pomanjkanja koncentracije, lahkote ali nervoze prav žeja. Čez dan si privoščite dovolj navadne vode, ki pa ji lahko dodate limono, ingver ali kumarice.

Za vse, ki radi pozabljate na pitje vode, pa si na mobilnik naložite eno izmed brezplačnih aplikacij, s pomočjo katere spremljate količino popite vode in vam lahko služi kot opomnik, saj boste s pomočjo ustvarjenega profila, natanko vedeli, koliko vode telo dnevno potrebuje.

 

Foto: Instagram

 


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam