Med nakupovanjem najnovejših modnih in lepotnih kosov si lahko namreč v novi prodajalni na arabskem polotoku lahko privoščite tudi kavo, čaj ali eno od številnih sladic.
Nahaja se znotraj v bež barvo odete prodajalne in je prva Zarina kavarna na tem delu sveta.
V kavarni strežejo kavo avstrijske znamke Bieder & Maier, večkrat nagrajene dunajske pražarne, ki je bila ustanovljena leta 1828. Videz kavarne zaznamujejo zemeljski toni in velike vitrine, v katerih so elegantne skodelice za kavo in čaj.
Zarina kavarna je koncept brez primere, ki navdušuje po vsem svetu in pomeni zbliževanje trgovine z modnimi oblačili in gastronomije. Njihov namen je zagotoviti kupcem zatočišče, kjer se lahko med raziskovanjem najnovejših kolekcij sprostijo in napolnijo z energijo.
Ta inovativni element naj bi izboljšal celotno nakupovalno izkušnjo in jo spremenil v sproščeno in nepozabno zabavo.
Zara pa pri tem ni edina znamka, večina največjih luksuznih modnih znamk že imajo svoje kavarne, restavracije ali pa pop up kotičke, med njimi Prada, Louis Vuitton, Gucci in drugi.
Z vključevanjem storitev hrane in pijače si trgovci na drobno prizadevajo pritegniti kupce na nove načine, kar spodbuja podaljšano bivanje in večjo interakcijo z blagovno znamko. Zara z vstopom na področje gastronomije tako ohranja vodilni položaja na področju modnih trendov.
Popolnoma prenovljena konceptna trgovina se sicer nahaja v nakupovalnem središču Mall of the Emirates in je dvakrat večja kot pred prenovo, ki se je začela julija. Povečana trgovina ima posebne “butične” kotičke, v katerih so predstavljene vse najnovejše linije izdelkov, vključno s spodnjim perilom, lepotnimi izdelki, kolekcijo Origins, obutvijo in dodatki. Pravi raj za vse `šopoholike`.