Pri Dunkin’ Donuts se z igralcem zelo dobro razumejo, pravijo, Bena Afflecka pa paparaci pogosto ujamejo z njihovimi krofi v rokah. Igralec je bil zato odlična izbira za njihovo reklamo za Super Bowl.
V reklami Affleck dela na drive-thru okencu, sprejema naročila in skupaj z oboževalci, ki ga prepoznajo, naredi nekaj selfijev. Po krofe in kave se pripelje tudi njegova žena Jennifer Lopez, ki se pošali: “A to počneš, ko rečeš, da boš delal cel dan?”
Pri Dunkin’ Donuts so sprva Afflecka prosili za snemanje v njihovi pisarni, kjer bi bilo vse zrežirano in izpeljano po scenariju, toda Affleck je predlagal, da improvizirajo s strankami, ki pridejo po kavo in krofe.
Njegovo producentsko podjetje je nato vse skupaj tudi posnelo.

Pred predvajanjem reklame to nedeljo je podjetje že namignilo, da je Affleck pred tedni pomagal pri prodaji prav zaradi Super Bowl reklame.

Pri podjetju so povedali tudi, da nekaterih prizorov niso mogli vključiti v reklamo ter jih bo mogoče videti na njihovih družbenih omrežjih, medtem ko je Affleck priznal, da so nekateri prebivalci Bostona s precej sočnimi besedami izrazili svoje nezadovoljstvo nad njegovo postrežbo, toda želi si, da podjetje pokaže tudi te prizore.
