Resda ljudje vse več časa posvečajo štirinožnim ljubljenčkov, ki imajo celo svoje modne kolekcije, pa je parfum zanje povsem nepričakovana (in nepotrebna!) poteza.
Znamka Dolce & Gabbana je predstavila dišavo Fefé, ki jo sestavljajo `tople note` ylang ylanga, mošusa in sandalovine. Zanjo pa je treba odšteti osupljivih 99 evrov! Nova luksuzna pasja meglica ima na stekleni steklenički 24-karatno pozlačeno tačko, kupcem pa je na voljo še ekskluzivna pasja ovratnica s priponko.
Četudi psi veljajo za človekovega najboljšega prijatelja in dišava ne vsebuje alkohola, pa se okoli te dišave za hišne ljubljenčke, sprožajo dvomi o ustreznosti in zdravju za pse.
Britanska dobrodelna organizacija za preprečevanje krutosti živali RSPCA je posvarila pred tem, da bi z lastnim vonjem psom zmotili njihov čut za vonj. Dodali so, da bi se psom lahko vonj zdel neprijeten in bi jih oviral pri navezovanju stikov z okolico.
“Brezpogojna ljubezen”, “zvestoba” in “igrivost” so besede, ki so v središču kampanje za dišavo. Dišava je ime dobila po psu soustanovitelja blagovne znamke Domenica Dolceja, trenutno je na voljo na spletni strani znamke, v prihodnosti pa naj bi jo razširi še po trgovinah po Evropi in ZDA.
Dišave za pse niso nič novega, saj je luksuzna londonska veleblagovnica Harrods predstavila pasji parfum z imenom Sexy Beast že daljnega leta 2007. Po poročilu Bloomberg Intelligence iz leta 2023 naj bi se vrednost svetovne industrije hišnih živali, ki med drugim vključuje veterinarsko oskrbo, hrano za živali in farmacevtske izdelke, do leta 2030 povečala za več kot tretjino.