Vsakdo je odgovoren za svoj uspeh in zato je koristno, da se začnemo zavedati, katere navade ali razvade nam preprečujejo, da bi postali uspešni tako v poslovnem svetu kot zasebno.
Prav slabe navade so tiste, ki nam največkrat stojijo na poti kot velikanska ovira, ki bi se jo morali naučiti preseči. Predstavljamo vam nekaj zelo učinkovitih rešitev, seveda pa ne bo dovolj samo branje in razumevanje teorije, ampak bo treba vse to spraviti v vsakdanjo prakso.
Nehajte se podcenjevati
Ali veste, kaj je najhujše, kar lahko naredite? To, da ne verjamete ali pa ste na neki točki nehali verjeti v svoje sposobnosti. Opogumite se! Verjemite, da boste sposobni narediti vse, kar od vas zahteva delovno mesto ali nova kariera, ki ste si jo želeli. Če ne verjamete vase, tudi drugi ne bodo verjeli v vas.
Ne ukvarjajte se z drugimi
Ne poslušajte nasvetov ‘vsevedov’, ki vas prepričujejo, da je nekaj dobro ali slabo za vas in vas kar naprej opozarjajo, kaj bi morali in česa ne bi smeli početi. Delujte v skladu s svojimi prepričanji in občutki. Ne dovolite, da negativnost drugih reže vašo prihodnost in vam uničuje sedanji trenutek.
Nehajte se gnati za popolnostjo
Res je, organizacija je nadvse pomembna, toda obsedenost z vsako podrobnostjo vas v življenju ne bo izstrelila naprej, ampak naravnost v psihiatrično ordinacijo. Naučite se delegirati delo in ne nadzorujte kar naprej vsega.
Najdite čas zase
Delamo, da bi živeli in ne obratno. Zato stresa z delovnega mesta ne nosite domov in najdite ravnotežje med službo ter zasebnim življenjem. Na koncu delovnega dne si napišite seznam, kaj morate postoriti v službi naslednji dan. Potem pa zaprite poglavje služba za tisti dan. Spočijte se, telovadite, ukvarjajte se s hobijem, ki nima zveze s službo.