7 najbolj luksuznih modnih trgovin v Evropi

21. november 2025

7 najbolj luksuznih modnih trgovin v Evropi

21. november 2025
7 najbolj luksuznih modnih trgovin v Evropi

7 najbolj luksuznih modnih trgovin v Evropi

21. november 2025
Foto: Dior, Saint Laurent, JW Anderson, Fendi, 10 Corso Como, Profimedia

Najbolj izjemni butiki na svetu na novo pišejo pravila maloprodaje. Preoblikovali so se v destinacije, ki jih morate obiskati, širijo se v nove regije in dodajajo poglobljena doživetja, da bi spodbudili pristno angažiranost.  

V prihodnosti bo glavna vloga luksuznih trgovin, ki želijo, da ostanejo relevantne in množično obiskane, izboljšava izkušnje kupcev. Da se zagotovi nadaljni zagon oživljanja trgovine na drobno v svetu digitalnih klikov in košaric, se bodo morale na vse pretege truditi zadržati svojega kupca.

Kako? S ponudbo prilagojeno njegovim potrebam in za nameček še nekaj dodatnih zabavnih izkušenj za vsa čutila. Predvsem takšnih, ki jih kupci ne pričakujemo, in takšnih, ki se dotaknejo tudi naših čustev. 

nadstandardna nakupovalna izkušnja

Modna industrija ima torej novo agendo; kako zmamiti ljubitelje luksuznih znamk nazaj v topel objem vodilnih trgovin, ki se nahajajo v realnem svetu in ne na medmrežju. Po podatkih nedavne raziskave EY 2025 LUXURY CLIENT INDEX se ta premik že dogaja. Da narašča trend kupovanja v trgovinah pa se lahko zahvalimo modnim hišam, ki imajo novo agendo-ponudi ljudem oblačila, ki jih morajo videti in preizkusiti v živo.

Foto: Instagram @marielouduvillier

Veliko vlogo pri tem igra tudi lokacija trgovin. Znamke v luksuzni sferi, ki ležijo na najbolj ikoničnih nakupovalnih ulicah, so v zadnjih petih letih že uspele povečati svoj maloprodajni odtis.

Na slovitih Champs-Élysées v Parizu, ki jih letno obišče povprečno sedem milijonov obiskovalcev, bodo leta 2026 gostili prvi hotel Louis Vuitton. In to je velik pokazatelj tega, da trend kupovanja v fizičnih trgovinah narašča. 

Mamljivi prostori se širijo, saj s prenovami eksponentno večajo velikost luksuznih trgovin. V mislih imamo večnadstropni zabaviščni park za odrasle, željne ekskluzivnih ponudb in kateringa na osebnem nivoju.

Foto: Instagram @katee.bartlett

Nakupovalna izkušnja vključuje sezonske in regionalno ekskluzivne kolekcije, kolekcije obutve in dodatkov z brezplačno prilagoditvijo, dišavne studie namenjene raziskovanju vonjev in digitalno podprte garderobe za virtualno pomerjanje.

Dodatne storitve v trgovini, vključno s popravilom izdelkov, prostori za prehranjevanje in dogodki v trgovini, povezanimi s posebnimi priložnostmi, kot je materinski dan, bodo še bolj pritegnile kupce v svet blagovne znamke.

Kje torej najdemo vodilne luksuzne trgovine v Evropi, ki so že pričele z ustvarjanjem tovrstnih izkušenj? 

VICTORIA BECKHAM – London

Med obiskom njene luksuzne trgovine na znameniti londonski ulici Dover Street najdemo prostor, ki odraža oblikovalkino željo, da gre proti ustaljenemu in izzove pričakovanja.

Trgovina nima izložb, kar omogoča nemoten pogled v notranjost, kjer se v izobilju šopirijo lita betonska tla in nekonvencionalna oprema.

Foto: Profimedia

Jeklene verige, ki visijo s stropa so nameščene namesto tradicionalnih ograj, na njih pa se kot skulpture prikazujejo obešena oblačila. Njena nekonvencionalna zasnova trgovine ustvarja skoraj instalacijsko okolje, ki se ujema z estetiko okoliških galerij.

JW Anderson – London

Po imenovanju za kreativnega direktorja Diorja je Jonathan Anderson na novo premislil o prihodnosti svoje znamke in jo preoblikoval v središče življenjskega sloga, ki slavi britansko obrt. Njegova paradna trgovina v Sohu se bere kot omara zanimivosti v obliki trgovine.

Ob predstavitvi novega jezika notranjega oblikovanja za lokacijo leta 2025 je dejal, da bo njegovo poslanstvo poudariti svojo ljubezen do strokovno obrtniških izdelkov.

Foto: JW Anderson

To bo videti kot predstavitev sezonskih kolekcij skupaj s keramiko Wedgwood, medom Houghton Hall, ročno izdelanim pohištvom iz East Sussexa in celo kemičnimi svinčniki po meri.

Rezultat je preobrazba JW Andersona iz modne znamke, ki ostaja ponudnik prelomnih, a hkrati nosljivih silhuet, v živ izraz oblikovalčevega eklektičnega, obrtniškega sveta.

Browns Townhouse – London

Browns se je iz svoje priljubljene rezidence na londonski ulici South Molton Street v Mayfairu preselil na novo, le nekaj minut oddaljeno ulico Brook Street. Zgodovinska stavba, ki je uvrščena na seznam zaščitenih stavb odkriva tehnične inovacije, ki se skrivajo v njej.

browns london shop
Foto: Browns London

Virtualna ogledala najdete med vrsto tematskih sob z mehko osvetlitvijo in vitrine, podobne sistemom za shranjevanje. Elegantne vitrine iz stekla in kovine so v kontrastu s cvetličnimi tapetami in klasičnimi portreti obdajajo stene v različnih nadstropjih in govorijo o posebni vrsti britanske občutljivosti.

Dior 30 Avenue Montaigne – Paris

Francoska luksuzna hiša Dior, ki stoji kot svetilnik trajnega vpliva in kjer je modni kreator predstavil svojo prvo kolekcijo, je ponovno odprla več kot 930 kvadratnih metrov velik prostor na aveniji Montaigne 30. Želeli so, da bi združila vse vidike preteklosti, sedanjosti in prihodnosti modne hiše.

Gre za »zatočišče čudovitega«, kot je zapisal sam gospod Dior. Destinacijo, ki zahteva več kot le nekaj ur, da jo v celoti doživite je oživil arhitekt Peter Marino.

Gostje lahko raziščejo zgodovino hiše skozi objektiv njenih kreativnih direktorjev v galeriji Dior, uživajo v popoldanskem čaju in gastronomskih dobrotah v restavraciji Monsieur Dior. 

Foto: Dior/Kristen Pelou

Poleg tega pa se lahko prepustijo razvajanju v spa centru v hotelu ali pa izkoristijo zasebni termin za odkrivanje najnovejših kolekcij. V četrtem nadstropju zgodovinske stavbe je na voljo ekskluzivna gostinska izkušnja v obliki La Suite Dior, zasnovana za prenočitve.

Ta edinstvena izkušnja, opremljena z osebnim butlerjem, gostom omogoča, da raziščejo trgovino in njen atelje tudi po uradnih urah.

Saint Laurent Rive Droite – Paris

Prenovljena trgovina Saint Laurent Rive Droite se ponaša z industrijskimi linijami in močnim arhitekturnim zaključkom, ki odraža drzno vizijo Saint Laurent ženske. Prenova trgovine je povezana s širšo vizijo globalne širitve, ki se kaže v namenski knjigarni v Parizu, imenovani Babylone.

V skladu s trendom odpiranja gostinskih podjetij v luksuzni modi je bila dodana nova “kulinarična dimenzija” s prvo stalno poslovalnico Sushi Park zunaj Los Angelesa, ki je na mestno gastronomsko sceno uvedla ikonično kalifornijsko kulinarično destinacijo.

trgovina sain laurent rive droite
Foto: Saint Laurent

Kupcem je za nakup kosov iz kolekcije na voljo ekskluzivno sodelovanje z oblikovalcem pohištva Donaldom Juddom.

10 Corso Como – Milan

Milanska institucija Corso Como 10, ostaja nenehno razvijajoča se meka za mestne umetnike in modne množice, ki postavlja standarde za izkustven šoping. Corso Como je pionir modela galerije, konceptne trgovine in kavarne v enem.

Ustanovljen je bil leta 1991 in splošno prepoznan kot ena prvih konceptnih trgovin na svetu, ki ustvarja oprijemljivo povezavo med modo in oblikovanjem.

Foto: Profimedia

Med seboj povezani prostori, ki uvajajo idejo počasnega nakupovanja, vključujejo modularno trgovino, ki trenutno gosti iskano zbirko Phoebe Philo, galerijo s kulturnimi programi, trgovino z redkimi knjigami in kultnimi revijami, restavracijo in kavarno s teraso ter knjižnico dišav.

Ker je gostoljubnost v središču italijanske kulture, ima Corso Como 10 tudi tri apartmaje, ki veljajo za podaljšek blagovne znamke in služijo kot zasebni bivalni prostori, kjer lahko gostje izkusijo njen ekosistem s popolno ponudbo storitev.

Fendi – Milan

Palazzo Fendi Milano, stavba iz tridesetih let prejšnjega stoletja, ki je bila odprta med milanskim tednom mode septembra letos, je prenovljena v najnovejšo milansko luksuzno nakupovalno destinacijo.

Foto: Fendi

Štirinadstropnemu butiku in ateljeju, ki obljubljata “vrhunsko Fendi izkušnjo”, se bodo v zgornjih treh nadstropjih pridružili trije različni kulinarični koncepti. Zgodovina blagovne znamke na področju visoke mode s krznom je navdihnila mehke obline in otipne površine, uporabljene v celotnem butiku.

Na tej novi lokaciji ne bo na voljo le konfekcija, temveč bosta ženska visoka moda in nakit zadovoljila potrebe petičnih strank.

Avtor
Piše

Manja Stević

Style.Več novic