S kampanjo želijo sporočiti, da je MAC namenjen preživetju in prenašanju konkurence tako, da ostanete zvesti sami sebi. Pevko Cher je pritegnilo ravno to sporočilo, ki ga znamka pošilja v svet.
“Vedno sem bila Cher, tudi pri štirih letih, le da takrat nisem imela razkošja vizažistov, frizerjev in bogatih kostumov. Takrat sem naokrog tekala gola in prepevala v mamino krtačo za lase. Vedno sem bila trmasta, kasneje pa se je ta trma izkazala za mojo največjo prednost. Enostavno ne verjamem v besedo “ne”. Karkoli se je zgodilo, nikoli nisem obupala. Nisem imela časa skrbeti, kaj si drugi mislijo in sem tvegala. Kaj mi je drugega preostalo? Bila sem kot tisti avtomobilčki, ki jih vidite v zabaviščnih parkih – ko udarim v steno, se samo obrnem v drugo smer,” je povedala ob novem sodelovanju.
Del nove kampanje je tudi pevka Saweetie, ki ni skrivala navdušenja nad novim projektom. “Sem deloholik in vsak dan dosegam svoje cilje. Biti ikona zame pomeni razmišljati izven svojih okvirjev in izstopiti iz cone udobja, zato je kampanja Challenge Accepted kot nalašč zame. V čast mi je sodelovati s Cher pri moji najljubši kozmetični znamki. Njihova bleščila uporabljam odkar vem zase! Neverjetna energija, ki jo izžareva Cher, je nalezljiva in biti z njo v tej kampanji mi pomeni zares veliko.”