V zabavnem videu, ki so ga posneli kot del kampanje, Pete Davidson pokaže, kako lahko oblačila v vsakodnevnih situacijah, kot sta sprehod po ulici s prijateljem ali obisk zobozdravnika, dvignejo razpoloženje.
Komik je sicer znan po svojem značilnem uličnem slogu, ki ga je nekaj vnesel tudi v novo moško kolekcijo H&M, poimenovano Wear That Feeling.
“Ne samo, da te oblačila naredijo moškega, dajo ti tudi poseben občutek. Najhitrejši način za dvig samozavesti je ta, da si oblečete svojo najljubšo jakno ali superge. To je tisto, kar pomeni Nositi ta občutek (Wear That Feeling),” pravita kreativna direktorja znamke Afshin Moeini in Christian Poppius.
Stari znanec v svetu mode
Pete je nad kampanjo navdušen. “Sodelovanje pri takšni modni znamki je res velika čast. Delo z ekipo je bilo zelo zabavno, na snemanju nam nikoli ni bilo dolgčas. Oblačila so udobna in izražajo moj modni slog, kar mi je pri H&M-u najbolj všeč,” je povedal.
Slavni fant Kim Kardashian pa ni novinec v svetu mode. Leta 2019 se je sprehodil po modni brvi revije Alexander Wang in se kasneje pojavil v njihovi kampanji. Lani je ob komiku Ziweju nastopil v reklami za Rowing Blazers, pred tem pa se v dolgi črni tuniki in belem suknjiču znamke Thom Browne sprehodil po stopnicah najbolj modnega dogodka na svetu Met Gala.
Po objavi kampanje za H&M so se že pojavila ugibanja, ali za njo stoji Petova tašča Kris Jenner. Slavna “momagerka” je znana po tem, da nikoli ne počiva in zagrabi vsako poslovno priložnost, ki ji pride pod roke.
Če je do velike in dobičkonosne kampanje pomagala tudi svojemu zetu, verjetno ne bomo nikoli izvedeli, dejstvo pa je, da je k Petovi prepoznavnosti in priljubljenosti vsekakor pripomogla njegova izbranka Kim Kardashian.