Ali ste vedeli, da 82 odstotkov ljudi ne more pravilno ugotoviti, kje je maternica? To je verjetno v veliki meri povezano s tem, da o ženski maternici le redko govorimo, vsaj v primerjavi z drugimi, bolj znanimi organi, kot sta srce ali jetra.
Intima, podjetje, ki je specializirano za menstrualne izdelke, kot so okolju prijazne menstrualne skodelice in Keglove naprave za vadbo vaginalnih mišic, želi to spremeniti.
Kosmiči, ki mleko obarvajo živo rdeče
Začeli so z zelo nenavadno in posledično zelo odmevno kampanjo, v kateri so izdelali kosmiče, ki naj bi ženske in tudi moške spodbudili, da se v družini začnejo pogovarjati o menstruaciji.
A Period Crunch je veliko več kot le nenavadno ime. Vsak kosmič z okusom maline, je oblikovan v obliki maternice in vsebuje posebno aromo, ki mleko obarva živo rdeče. Škatla od kosmičev vsebuje tudi diagram ženskega reproduktivnega sistema, zato da bodo ljudje videli, kje točno se nahaja maternica.
Ljudem se je neprijetno pogovarjati o menstruaciji
Edinstvene kosmiče naj bi navdihnila raziskava, narejena med 2000 odraslimi, ki je pokazala, da jih približno 48 odstotkov neredno govori o svoji menstruaciji, kar 77 odstotkov pa se o menstruaciji še nikoli ni pogovarjalo.
“Veseli smo, da Intima s kosmiči Period Crunch pomaga ozaveščati o družbeni stigmi glede menstruacije,” je povedala dr. Shree Datta, ginekologinja pri Intimi. “Menstruacija je naravni del tega, kar smo, zato je zaskrbljujoče slišati, da se toliko ljudi še vedno ne želi pogovarjati o tem.” Prepričana je, da jim bo s pomočjo kosmičev to uspelo spremeniti.