Vino namesto v kozarcu, zamrznjeno na palčki?!

09. julij 2022

Vino namesto v kozarcu, zamrznjeno na palčki?!

09. julij 2022
Foto: Jana & Simon Photography

Če spadate med ljubitelje sladoleda in vina, potem je ta poletna osvežitev popolna za vas!

Sadje in vino sta vedno odlična kombinacija, a v takšni obliki, jih doslej skupaj še nismo srečali. Največja istrska klet Vinakoper in priljubljena znamka zamrznjenih sadnih desertov La Popsi sta skupaj ustvarila lučko, ki bo poskrbela za osvežitev v najbolj vročih poletnih dneh. Tukaj sta La Popsi Bovla in La Popsi Mimoza!

“Čez poletje smo si zaželeli nekaj svežega v vseh pogledih,” razlaga direktor Vinakoper mag. Borut Fakin. “Refošk, ki je sicer zahtevnejše, močnejše vino in po njem večkrat posežemo v ne tako vročih dneh, je tako dobil svojo prvo poletno različico – in to še kako hladno in lahkotno. Poleg našega kralja refoška pa smo v hladno zmrzlino spremenili tudi naš najboljši muškat,” dodaja.

Foto: Jana & Simon Photography

Sadna eksplozija z dodatkom vina

La Popsi Bovla in La Popsi Mimoza sta zamrznjen desert na palčki, iz refoška v kombinaciji z jagodo in iz muškata v kombinaciji s pomarančo.

“Kupca čaka sadna eksplozija, ki pa mu prinaša popolnoma novo izkušnjo. Neklasično sladoledno, pa vseeno tako domačo in poznano. Verjamemo, da smo s tem našli kombinacijo, ki bo k poletni osvežitvi pritegnila tako mlade kot starejše kupce,”

obljublja Karmen Meze iz La Popsi.

La Popsika z refoškom oziroma muškatom je novost tudi v proizvodnem postopku, saj kombinacija sadja in vina zahteva nekaj posebnih proizvodnih procesov. Ekipi Vinakoper in La Popsi tako na trg pošiljata inovativni ledeni desert, ki na embalaži nosi oznako 2 % alkohola.

Foto: Jana & Simon Photography

“Ko ližeš, ne vozi!”

Novi La Popsiki sta zaradi vsebnosti alkohola postali tudi nosilki pobude odgovornega pitja in varnega prometa. “V Vinakoper smo v zadnjih letih okrepili svoje delovanje na področju odgovornega pitja pijač z vsebnostjo alkohola. Z La Popsikami čutimo, da se odpirajo vrata do senzibilne javnosti, ki odnos do pitja alkohola šele gradi, zato smo se odločili prihod tega inovativnega izdelka na trg podkrepiti tudi s pobudo ‘Ko ližeš, ne vozi’,” pravi Fakin.

Kupce La Popsik želijo osveščati o tem, kako pomembna je varnost v prometu in kako pomembno je zgraditi zdrav, spoštljiv odnos do slovenske vinske tradicije.

Avtor
Piše

K. F.

Style. Več novic