Lara se je svojega prvega milanskega tedna mode udeležila pred nekaj leti, ko je bila na tem področju še precej neizkušena. “Prvič je bilo zelo kaotično, nepoznano, zmedeno,” prizna. Zdaj je njena izkušnja povsem drugačna. “Vem, v kaj se spuščam, zato lahko v tem tudi veliko bolj uživam.”
Ker je pretekla leta živela v Italiji, ima tukaj že nekaj prijateljev, ki ji dneve v Milanu naredijo še toliko bolj prijetne. “Zdaj sem veliko bolj samozavestna, vem, kako stvari potekajo, kako si organizirati dneve, kako graditi osebni odnos z znamkami, ki so blizu meni in mojemu stilu.”
Na štirih revijah prestižnih modnih znamk
Na modne revije je povabljena kot modna vplivnica za slovenski trg.
“Najprej ti pošljejo datum, potem dobiš elektronsko vabilo, nato pa ti ga pošljejo še na milanski naslov. S tem vabilom se potem lahko udeležiš revije,”
razloži in doda, da je letos prejela štiri vabila prestižnih modnih hiš. Ogledala si je šove Emporio Armani, Philipp Plein, Moncler in Hugo; ki je potekal kot del About You tedna mode; ter po modnih revijah obiskala še nekaj showroom-ov. “Prav posebno mesto ima pri meni Emporio Armani, saj sem z znamko v zadnjih letih spletla dolgotrajno vez.”
Več ur čakanja na znane modne vplivnice in manekenke
A še bolj kot modne revije, je zunanjim opazovalcem zanimivo dogajanje pred prizorišči, kjer mrgoli znanih vplivnežev, zvezdnikov in fotografov. Letos je bilo še posebej kaotično, pove Lara.
“Milano je končno takšno, kot je bilo pred covidom. Polno je modnih navdušencev, ljudje pred prizoriščem čakajo več ur, da vidijo slavne zvezdnike, manekenke in influencerke, tako da že priti do lokacije pravi izziv. Promet je nerealen, gneča je neznanska.”
Skakanje od enega do drugega šova na različnih koncih mesta je lahko zelo naporno. Kljub povabilom je namreč vsa organizacija prepuščena njej.
“Naporno je skakljati od ene revije do druge, se vmes preoblačiti, fotografirati, snemati, urejati videe in fotke, odgovarjati na maile, ustvarjati vsebine za sodelovanja …”
En teden se ji tako zdi kot en mesec. “Ne znam si predstavljati, kako naporno mora biti za tiste, ki se udeležijo vseh tednov mode dvakrat na leto in imajo tudi po trinajst dogodkov na dan!” A čeprav je naporno, je Lari delo v veselje, zato rezultat in končna izkušnja odtehtata vse napore.
Promocija slovenskih modnih oblikovalcev
Lara je milanski teden mode izkoristila tudi za promocijo slovenskih modnih znamk. Za revijo Philipp Plein se je odela v divji usnjeni plašč s kačjim vzorcem znamke M. Fiction, na reviji Moncler pa je bila prefinjeno ženstvena v pleteni obleki mladega oblikovalca Lana Krebsa.
“Zase bi rekla, da sem precej majhna vplivnica, ampak se že od začetka usmerjam v svet luskuzne mode. Želim oblikovati odnose z znamkami, ki so meni ljube in se umestiti v svet visoke mode. Zato je teden mode zame najpomembnejši teden v letu.”
Vabila, ki jih dobi na šove, so zanjo velika potrditev njenega dela ter ogromna priložnost za mreženje in spoznavanje novih ljudi v branži. In čeprav se je sezona tednov mode zanjo zaključila, jo kmalu čaka že nova avantura – čez nekaj dni se seli v Francijo! Kaj je razlog za selitev in kaj bo tam počela, pa bo svojim sledilcem kmalu razkrila na svojem Instagramu.