To je dokazal s svojim najnovejšim izdelkom – usnjeno torbico, ki spominja na vrečko čipsa. Podobno bizarna je tudi cena, ki znaša 1.500 evrov.
Na torbici je prepoznaven Lay’s-ov napis, poleg njega pa je našit subtilen Balenciagin logotip. Torbica ima srebrno podlogo in zadrgo na vrhu “vrečke”. Nenavadni modni dodatek je bil prvič viden na pariškem tednu mode, ko je znamka ustvarila blatno modno brv, po kateri se je sprehodil tudi Kanye West.
Torbica je na voljo v prepoznavnih barvah Lay’s-ovega čipsa – rdeči, rumeni, modri in zeleni. Demno, ki uporablja samo svoje ime, so z omenjeno torbico opazili na razstavi diplomantov Kraljeve akademije lepih umetnosti v Antwerpu.
Sodelovanje s priljubljeno znamko čipsa je razkril na Instagramu, kjer je v trenutku požel plaz kritik. Ljudje so bili prepričani, da gre za šalo.
“To je modni posmeh,” je komentiral eden od uporabnikov. “Najnižje globine nesramnega komercializma,” je dejala druga oseba. “Na tej točki mislim, da je Balenciaga družbeni eksperiment,” je povedal tretji.
Glasno je bilo tudi na Twitterju.
“Balenciaga, ki je za 1.800 dolarjev izdala vrečko za čips z Lay’sovim imenom, je verjetno najbolj nesmiselna, begajoča, zagonetna, begajoča, osupljiva, vznemirljiva in popolnoma čudaška stvar, kar sem jih kdaj videl,” je tvitnila ena oseba.
Nenavaden dizajn je nastal po tem, ko je modna hiša šokirala z najdražjo vrečo za smeti na svetu za 1.700 evrov, veliko vznemirjenja pa je povzročila že obleka Kim Kardashian z opozorilnim trakom in ponošene superge za 1.700 evrov.