Gre za nekakšno odo Adidasu iz nekih starih časov, hkrati pa poklon mladim iz Vzhodne Evrope, iz časa, ko je Demna (kreativni direktor Balenciage) tam odraščal.
Glavni obraz kolekcije je Bella Hadid, ki ima v kampanji oblečeno rdečo “šuškasto” trenirko, kot smo jih nosili včasih, v katero so všiti rdeči salonarji. Česa takega se lahko domislijo samo pri Balenciagi!
Verjetno vas zanimajo tudi cene. Te nimajo nobene zveze z vzhodnim delom Evrope, ampak ciljajo predvsem na žepe Kardashianovih.
Prevelika bombažna majica s kratkimi rokavi recimo stane 561 evrov, spodnji del trenirke 868 evrov, za puhasto jakno je treba odšteti 2.650 evrov, pulover s kapuco pa vas bo stal 914 evrov. Šokirala vas bo tudi cena prej omenjenih hlač z všitimi salonarji – ta znaša vrtoglavih 3.870 evrov!
Oglejte si kose iz kolekcije in presodite, ali so vredni takšnega denarja: