Ker se modni trendi spreminjajo iz dneva v dan, so nam še posebej všeč vsi tisti kosi, ki so v skladu z estetiko ‘starega denarja‘, torej tisti, ki veliko bolj spominjajo na klasiko, ki je bila pred 50 leti videti enako brezčasna kot danes.
Pogosto so najbolj luksuzne znamke tiste, ki ponujajo največjo izbiro prav takšnih kosov, in edina stvar, ki nas ovira, da jih dodamo v svoje omare, je vrtoglava cena, s katero običajno pridejo v paketu.
Zato nam je všeč, ko se high street in druge cenovno ugodnejše znamke zgledujejo po brezčasnem dizajnu, predvsem pa, ko se osredotočajo na najbolj priljubljene modele.
V dobi družbenih omrežij je dovolj, da se nekaj najvplivnejših imen na modni sceni pojavi oblečenih v enake kose, da postane iskanje le-teh nemogoča misija. Prav zato ne preseneča, da mnogim ni uspelo dobiti Balenciaginih sončnih očal, ki jih obožujejo Rihanna, Hailey Bieber in Dua Lipa ter mnoge druge zvezdnice.
Model z imenom Dynasty Rectangle, ki ga je Balenciaga poleg najbolj priljubljene črne ponudila v več barvah, kot so bela, rdeča, neon rumena in roza, se prodaja po ceni 375 evrov, pri nas pa smo našli modele, ki spominjajo na ta priljubljeni model, vendar se lahko pohvalijo z bistveno ugodnejšo ceno.
Pri Zalandu in Bershki je zanje treba odšteti le 9,99 in 14,47 evrov.
Medtem ko Bershkin model spominja na Balenciagin predvsem po obliki, mu je znamka Zign, ki jo prodajajo na Zalandu, podobna celo v drugih podrobnostih. Originalni model ima na ročajih znameniti zlati logotip – dvojno črko ‘B’, podoben detajl pa se nahaja tudi na Zignovem modelu.
Edina slabost je, da obe znamki ponujata samo črni model, a glede na to, da je ta v vsakem primeru najbolj priljubljen, temu ne bomo ugovarjali.