Dua Lipa, Miley Cyrus, Katy Perry, Selena Gomez, Olivia Rodriguez, Bella in Gigi Hadid ter Julia Roberts so le nekatere od slavnih dam na seznamu oboževalk nakita italijanske oblikovalke Bee Bongiasca.
Njene igrive kose navdihujejo pop kultura, sodobna umetnost in dizajn ter ljubezen do mavrične barvne palete. V Milanu rojena ustvarjalka si zagotovo niti v sanjah ni predstavljala, da bo z njim navduševala slavna imena Hollywoda.
Blagovno znamko nakita je ustanovila leta 2013, po končanem študiju na Central Saint Martins v Londonu, njeni kosi pa so prepoznavni že na prvi pogled – klasični zlati nakit je v celoti prekrit z emajlom v svetlih barvah, materialom, ki pogosto ne najde svojega mesta v svetu luksuznega nakita.
A Bongiasci je uspelo prav to – ustvariti razkošen in izjemno privlačen nakit, ki je barvit in zabaven hkrati ter spominja na nakit, ki smo ga nosili v otroštvu.
Poleg igrive barvne palete so tu tudi nenavadne oblike njenih kreacij, kot so prstani, na koncih katerih so dragi kamni v živih barvah.
Oblikovanja nakita se loteva, kot da gre za mini umetniško delo, namenjeno vsakodnevnemu nošenju, in prav zaradi tega koncepta ustvarjanja je njen nakit “eksplodiral” na svetovni sceni.
Njene uhane, prstane in ogrlice je z netradicionalnim pristopom k luksuznemu nakitu uspela približati nekoliko mlajši publiki.
Vsak kos je poseben, vpadljiv, a hkrati nežen in primeren za nošenje vsak dan. Med največje prodajne uspešnice vsekakor sodi prstan ‘Baby Vine’, ki ga krasijo raznobarvni poldragi kamni, kot sta ametist in topaz.
Kaj pa cene? Kot se za luksuzno znamko spodobi, te niso najbolj prijazne za naš žep. Začnejo se pri 480 evrih, za priljubljene ogrlice z inicialkami pa je treba odšteti 690 evrov.