Velika je verjetnost, da ste si tudi sami “izposodili” mamino šminko ali senčilo in ga na skrivaj preizkusili že pred puberteto, a komaj kdo od nas se je kot desetletnik igral s kremo proti gubam ali serumom z retinolom.
Vendar pa številne milenijske mame danes v svojih omarah hranijo na desetine stekleničk dragih negovalnih izdelkov, ki so postali nov predmet poželenja njihovih hčera – pripadnic generacije alfa. Ko k enačbi dodamo še TikTok in nove, viralne izdelke, ki jih lepotni vplivneži predstavljajo teden za tednom, je rezultat fenomen, o katerem TikTok te dni kar naprej govori – “Sephora kids”.
@peytonxblack Gremlins I tell you…. GREMLINS #sephorakids #sephoragremlins ♬ Hoist the Colours – Bass Singers Version – Bobby Bass
Za kaj pravzaprav gre?
Horde deklet, večinoma mlajših od 12 let, so pred kratkim začele strašiti po trgovinah Sephore, enega največjih prodajalcev luksuznih ličil in izdelkov za nego kože v ZDA. Cene v Sephori so precej visoke, a zdi se, da se lahko ta mlada dekleta pohvalijo z veliko žepnino, saj se običajno osredotočajo na drage negovalne izdelke znamke Drunk Elefant.
V zadnjem času številni dermatologi opozarjajo starše, da ti izdelki nikakor niso namenjeni otroški koži, ker vsebujejo sestavine proti staranju, kot sta retinol in vitamin C. Kar pa javnost skrbi bolj kot dejstvo, da so 10-letna dekleta obsedena s preprečevanjem staranja, je njihovo obnašanje v trgovinah.
@sarahklait Old people are literally taking over these stores ugh 😒 #pov #richkids #richkidsbelike #sephora #lululemon #spoiled #skincareroutine #richpeopleproblems ♬ original sound – Sarah
Opustošene police in uničeni testerji
Uporabniki TikToka so namreč delili vrsto zaskrbljujočih zgodb o “otrocih Sephore”. Trdijo, da so ta mlada dekleta zelo prepirljiva in da so pripravljena napasti stranko, ki se je pred njimi dokopala do zadnje stekleničke ene od prodajnih uspešnic.
Prav tako so otroški TikTokerji posneli umazane, opustošene police, polne uničenih testerjev. Pravijo, da naj bi ta dekleta mešala drage izdelke Drunk Elefant v tako imenovane “smutije za nego kože”.
@theskimaskbarbie Checking up on the drunk elephant testers at Sephora 😳
♬ original sound – Kierstyn
Kje so starši?!
In če se sprašujete, kje so v tem času starši teh otrok, je odgovor pogosto – z njimi v trgovini. Zaposleni v Sephori je na TikToku opisal situacijo, v kateri je mlado dekle prispelo na blagajno z izdelki v vrednosti skoraj 900 dolarjev, vključno z dvema parfumoma za 150 dolarjev.
Ni imela dovolj denarja za plačilo, zato je poklicala mamo, naj pride pokriti razliko. Razumljivo, da je bila mama nad zneskom ogorčena in je od hčerke zahtevala, naj nekaj izdelkov vrne na polico. Dekle se je strinjalo, vendar s predrznim pogojem: “V redu, ampak to je zadnja stvar, ki jo bom vrnila!”
@markbeshae There’s now an update on the Sephora mother and her kids #foryoupage #fypシ #sephora ♬ original sound – MarkBeshae
Otroci, ki so jih vzgojili ekrani
Nekatere poslovalnice Sephore so s svojih polic že začele umikati testerje, saj jim ni vredno, da dekleta izdelke preizkušajo, na koncu pa ničesar ne kupijo.
“Zdaj vidite, kaj se zgodi, ko otroci, ki so odraščali ob iPadih, odrastejo in gredo v svet,” je dogajanje povzel uporabnik TikToka @vicky.208. “Ker so vso otroštvo glave tišali v ekrane, nimajo pojma, kako se obnašati v realnem svetu. In potem kričijo na odrasle in jim jezikajo. Kar je edina logična posledica tega, da jim nihče ni povedal, kaj je prav in kaj narobe.”